اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

« رئیس جمهور آینده با اتکا به داخل برای اداره کشور برنامه‌ریزی کند» و « انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری کشور وظیفه عموم ملت ایران است» ازجمله پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته است.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان آذربایجان‌غربی، همراهان همیشگی و مخاطبان گرامی خبرگزاری فارس استان آذربایجان غربی می‌توانند پربیننده‌ترین اخبار این خبرگزاری را در روز گذشته (دوشنبه، ششم شهریور ماه 1396) در بسته ویژه زیر مرور کنند؛ با کلیک روی تیتر هر خبر می‌توانید مشروح آن را نیز ملاحظه فرمایید:


پیشرفت فیزیکی مساکن مهر مهاباد به 85 درصد رسید
رئیس اداره مسکن و شهرسازی مهاباد گفت: پیشرفت فیزیکی مساکن مهر در مهاباد به 85 درصد رسیده که امید است با همکارای ادارات مربوطه، سایر مساکن نیز به صاحبانشان تحویل داده شود .


قیمت محصولات تابستانی کمر باغداران را شکسته است
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز باغداران در مرحله فروش با ضعف روبه رو هستند و قیمت محصولات تابستانی کمر باغداران و کشاورزان را شکسته است.


کارآفرینان آذربایجان‌غربی نباید درگیر بروکراسی اداری شوند
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید برای کارآفرینان استان یک شان ویژه قائل شد گفت: بی‌شک مسئولان استانی نباید آنها را معطل و درگیر بروکراسی اداری کرده و باید برای آنها یک شان اجتماعی قائل شوند.


خلوت خبرنگاران آذربایجان غربی با شهدا
وقتی به زیارت شهدا می رویم خیال نکنیم که این قدم‌ها ازآن ماست بلکه شهدا ما را دعوت کرده و یقینا بر سر مزار خود منتظر ما هستند؛ که این احساس شیرین را خبرنگاران آذربایجان غربی تجربه کرده‌اند و با اعزام کاروان رسانه‌ای راهیان نور به مناطق شمال غرب کشور با شهدای خود خلوت کردند.

کسب رتبه برتر عملکرد ورزشی بانوان شهرستان مهاباد در استان/ عدم اختصاص بودجه ویژه به حوزه ورزش بانوان
معاون اداره ورزش و جوانان و مسئول ورزش بانوان مهاباد گفت: رتبه برتر سال 95 استان در حوزه عملکرد ورزشی به بخش ورزش بانوان مهاباد اختصاص یافت.
 

 

انتهای پیام/م/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول