اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی دوازدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی:

1500 مقاله به دبیرخانه گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ارسال شده است

دبیر علمی دوازدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی گفت: یک‌هزار و 500 مقاله از سوی استادان داخلی و خارجی به دبیرخانه گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ارسال شده است.

1500 مقاله به دبیرخانه گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ارسال شده است

خلیل بیگ‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: کرمانشاه میزبان دوازهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی است.

دبیر علمی دوازدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی گفت: نقش زبان و ادبیات فارسی در وحدت ملی مردم ایران، شیوه ترویج و زبان ادبیات فارسی، ارتقای جایگاه آن و نقد بررسی گرایش‌های رشته زبان و ادبیات فارسی از مهمترین محورهای همایش است.

وی اجرای بهینه و ممتاز این گردهمایی را در گرو همکاری استانداری، اداره‌های کل استان، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دانشگاهی دانست و تصریح کرد: قرار است دبیرخانه دائمی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی منطقه غرب کشور در این همایش به کرمانشاه داده شود.

بیگ‌زاده با بیان اینکه دوازدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی 15 تا 18 شهریورماه جاری به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: 250 نفر از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی ایران و جهان به مدت سه شبانه‌روز در دانشگاه رازی حضور پیدا می‌کنند که حدود 20 نفر از آن‌ها استادان زبان و ادب فارسی برجسته جهانی هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 500 مقاله از سوی استادان داخلی و خارجی به دبیرخانه گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ارسال شده است که حدود 150 نفر از استادان و پژوهشگران کار داوری مقالات این گردهمایی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول