اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس تاکید کرد

لزوم افزایش مستمری گروه‌هایی از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس گفت: لازم است مستمری گروه‌هایی از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی که بین 4 تا 10 میلیون ریال دریافتی ماهیانه دارند، افزایش یابد.

لزوم افزایش مستمری گروه‌هایی از مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: مستمری گروه‌هایی از مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی که بین 4 میلیون تا 10 میلیون ریال دریافتی ماهیانه دارند، لازم است افزایش یابد.

وی افزود: مستمری ناچیز بخشی از جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی به هیچ وجه جوابگوی گذران زندگی بیمه‌شدگان این سازمان نیست؛ از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان که همواره پیگیر حل مشکلات و درخواست‌های بیمه‌شدگان هستند، تقاضا داریم این درخواست ویژه بیمه‌شدگان را در شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتقل و پیگیری کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار زیادی از مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی حداقل حقوق را می‌گیرند که اگر مزایا را هم به آن اضافه کنیم اکثر آن‌ها دریافتی‌شان نزدیک به 600 تا 700 هزار تومان خواهد شد؛ هزینه‌های زندگی بالاتر از پولی است که بیمه‌شدگان از تأمین اجتماعی به عنوان حقوق بازنشستگی می‌گیرند.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: البته جای خوشحالی است که این دسته از بیمه‌شدگان به لحاظ درمانی تحت پوشش بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأمین اجتماعی هستند؛ در غیر این صورت با این حقوق اندک چطور می‌توانستند هزینه‌های سنگین درمان را بپردازند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول