اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

به مناسبت هفته دولت

پایگاه اورژانس شهریار افتتاح شد/ کلنگ تعریض جاده شهریار به رزکان به زمین خورد

امروز در هفتمین روز از هفته دولت، پایگاه اورژانس در شهرستان شهریار افتتاح و کلنگ تعریض جاده شهریار به رزکان به زمین زده شد.

پایگاه اورژانس شهریار افتتاح شد/ کلنگ تعریض جاده شهریار به رزکان به زمین خورد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران، فرماندار شهرستان شهریار ظهر امروز در مراسم افتتاح اورژانس این شهرستان، توسعه خدمات‌رسانی به مردم در شهریار را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما توسعه و گسترش خدمات در زمینه‌های مختلف به مردم است تا بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را از عملکرد مسؤولان ارتقا دهیم.

سعید ناجی با اشاره به اینکه توسعه خدمات درمانی و اورژانس یکی از مهم‌ترین نیازها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مردم به خدمات اورژانس و درمان و بهداشت باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم پاسخگوی مردم بوده و کمبودها را در این زمینه رفع سازیم.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به اینکه توسعه پایگاه‌های اورژانس در این شهرستان یکی از مهم‌ترین نیازهاست،‌ گفت: با توجه به گستردگی شهرستان و پراکندگی جمعیت باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که امکانات اورژانس و دسترسی به این مهم برای شهروندان آسان شود تا در مواقع ضروری خدمات لازم ارائه شود.

ناجی در بخشی دیگر از سخنان خود به کلنگ‌زنی تعریض جاده شهریار به رزکان اشاره کرد و بیان داشت: توسعه راه‌های این شهرستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید بیش‌ از پیش مدنظر مسؤولان قرار گیرد.

وی افزود: ایمنی راه‌ها و تسهیل در ترددها در این شهرستان یکی از نیازهایی است که همواره مردم از ما انتظار دارند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

به گفته فرماندار شهریار، جاده رزکان به شهریار به طول هفت کیلومتر خواهد بود که با اعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد ریال امروز کلنگ‌زنی شد.

ناجی خاطرنشان کرد: با افتتاح جاده رزکان به شهریار تسهیل در ترددها و کاهش بار ترافیکی در این محدوده را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/22000/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول