اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

دبیر هیئت تنیس روی میز بجنورد خبر داد

نتایج مسابقات تنیس روی میز به مناسبت عید قربان

دبیر هیئت تنیس روی میز بجنورد از نتایج مسابقات تنیس روی میز به مناسبت عید قربان خبر داد.

نتایج مسابقات تنیس روی میز به مناسبت عید قربان

علی نوایی در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص مسابقات تنیس روی میز به مناسبت عید قربان گفت: هیئت تنیس روی میز بجنورد به مناسبت گرامیداشت عید قربان یک دوره مسابقه انفرادی (اپن) در دو رده نوجوانان و نونهالان در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز در مجموعه ورزشی علیدخت، ساعت 10 صبح چهارشنبه 6 شهریور برگزار کرد.

دبیر هیئت تنیس روی میز بجنورد در ادامه افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳ بازیکن از شهرستان‌های بجنورد و گرمه انجام شد و در رده نوجوانان آقایان امیر طاهری، امیرمحمد کمالی، محمدحسین عسگری و فرحان یزدانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

نوایی همچنین آقایان سجاد ایزانلو، امیرمحمد کمالی، میثم نصرتی و محمد پویا حسین زاده را نفرات اول تا سوم این مسابقات در بخش نونهالان اعلام کرد.

وی در پایان گفت: به نفرات برتر حکم قهرمانی و جایزه اهدا گردید و همچنین به میثم نصرتی از شهرستان گرمه به خاطر بازی‌های خوبی که از خود به نمایش گذاشت جایزه‌ای اهدا شد و حکم اخلاق هم به محمدجواد حمزوی بازیکن خوب شهرستان گرمه رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول