اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امام جمعه موقت فلاورجان:

شهادت شهید حججی معادلات جهان را دگرگون کرد

امام جمعه موقت فلاورجان گفت: آنچه امروز معادلات جهان را دگرگون کرده است شهادت محسن حججی است و صحنه اسارت این شهید مهر بطلانی بر بسیاری از شبهات عاشورا بود و نشان داد هرکسی برای خدا قدم برداشت با حضور در میدان جهاد پیروز است.

شهادت شهید حججی معادلات جهان را دگرگون کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام سید‌رضا موسوی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان ضمن  تبریک به مناسبت این روز و توصیه به تقوای الهی افزود: تقوای الهی درسی است که قرآن کریم به‌وسیله اهل‌بیت به انسان‌ها داده‌ است و در زندگی ائمه اطهار نیز نورانی‌تر از دیگران می‌درخشد و اگر امروز کسی تقوای الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهد سیره و روش اهل‌بیت را در مسیر زندگی خود قرار داده است.

وی افزود: انسان برای عبودیت و بندگی خدا خلق‌ شده است و در هر زندگی که یاد خدا فراموش شد آن زندگی آلوده به هرج‌ومرج‌ها و اختلاف‌ها خواهد شد لذا باید مواظب بود از تقوای الهی فاصله نگیریم.

امام‌جمعه موقت فلاورجان با توجه به مناسبت‌های هفته تصریح کرد: زیارت جامعه کبیره امام هادی (ع)به‌عنوان یکی از زیرات ارزشمند است و اگر بخواهیم امامت را بشناسیم نیاز به چند‌صد کتاب است ولی با این کتاب شریف ائمه اطهار به ما نشان داده  می‌شود

وی افزود:  قربان به معنای تقرب و نزدیکی به خداوند است و تجلی نور ارتباط بین  خالق و مخلوق است. عید قربان عید زیر پا گذاشتن نفس است و این عید به معنای نابود کردن رذایل اخلاقی  و دریافتن فضایل  اخلاقی است.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان بیان کرد: آنچه امروز معادلات جهان را دگرگون کرده است شهادت محسن حججی است و صحنه اسارت این شهید مهر بطلانی  بر بسیاری از شبهات عاشورا بود ونشان داد هرکسی برای خدا قدم برداشت با حضور در میدان جهاد پیروز است.

وی تصریح کرد: این جوان عزیزی که به فرموده رهبر عزیز جزو رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی است و مردم و مسؤولان نظام باید قدردان شهدا و به‌خصوص مدافعان حرم باشند.

انتهای پیام/30/63097/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول