اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار محبی خبر داد

ساخت 400 کلیپ فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه از ساخت 400 کلیپ فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه خبر داد.

ساخت 400 کلیپ فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار حسین محبی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی تبلیغات سپاه در راستای مصون سازی فرهنگی کارکنان هر ساله برنامه‌هایی را ابلاغ می‌کند و ضروری است نتیجه عملکرد و اثربخشی این برنامه‌ها مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد گفت: در راستای ارزیابی عملکرد و اثربخشی برنامه فرهنگی و تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد سومین استانی است که در 6 ماهه اخیر مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر از عملکرد سپاه فتح در اجرای برنامه‌های ابلاغی این سپاه گفت: سپاه فتح در راستای برنامه‌های فرهنگی، قرآن و تبلیغی عملکرد مناسبی داشته است.

سردار محبی اظهار کرد: تاکنون افزون بر 400 کلیپ فرهنگی در موضوعات مختلف توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه تدوین و پخش شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ کتاب‌ و کتابخوانی در بین کارکنان سپاه، اقداماتی را در این زمینه انجام داده است که با تنوع بخشی، جذابیت و نوآوری توانسته رویکرد جدیدی را در میان فرماندهان، مسئولان و کارکنان نسبت به اهمیت کتاب‌ و کتابخوانی ایجاد کند.

وی از تولید 12 کتاب صوتی در این معاونت خبر داد و گفت: تولید کتاب‌های صوتی برای اولین بار در کشور انجام شده است و 12 کتاب با خوانش‌های مختلف تولید و در دسترس می‌باشد.

محبی میزان اثرگذاری سپاه را در حوزه فرهنگی مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: رویکرد سپاه در برنامه‌های فرهنگی اعتقادی بوده و از برنامه‌های روز و تکنولوژی‌های نو استفاده می‌کند.

انتهای پیام/چ
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول