اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

استانداری هاشمی در آذربایجان‌شرقی دور از انتظار است/ احتمال انتصاب جبارزاده به سمت معاونت سیاسی امنیتی وزیر کشور

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استانداران را هیئت دولت تعیین می‌کند، گفت: احتمال اینکه آقای هاشمی استاندار فعلی تهران، استاندار آذربایجان‌شرقی شود، ضعیف است.

استانداری هاشمی در آذربایجان‌شرقی دور از انتظار است/ احتمال انتصاب جبارزاده به سمت معاونت سیاسی امنیتی وزیر کشور

سعید شبستری‌خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: احتمال انتصاب دکتر جبارزاده به سمت معاونت سیاسی وزیر کشور وجود دارد، البته در حال حاضر هیچ چیز قطعی نشده است.

وی افزود: اینکه آقای هاشمی که در حال حاضر استانداری تهران را عهده‌دار است به سمت استانداری آذربایجان شرقی برسد شاید کمی دور از انتظار به نظر برسد.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص برخی شایعه‌های تغییرات درخصوص مدیران استان از جمله تغییر استاندار آذربایجان‌شرقی، اظهار کرده بود: رسانه‌ها نقش اصلی جوابگویی به افکار عمومی را دارند و باید به این مسائل پاسخ بدهند.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها در صورت ناراحتی افکار عمومی  باید پاسخگو باشند، گفت: من نباید به این موضوعات پاسخ دهم بلکه رسانه باید جلوی این موضوعات و شایعات را بگیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: هر صحبت و یا اتفاقی که در فضای مجازی می‌افتد به‌منزله حتمی بودن آن در فضای حقیقی نیست.

گزارش فارس حاکی است،  اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در روزهای گذشته در سخنرانی‌های خود در مراسم‌های مختلف با حمایت از مدیران استانی گفته هیچ مدیری تغییر نمی‌کند مگر ارتقا یابد.

وی در جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان‌شرقی هم گفت: بیش از 15 نفر از مدیران استان را برای دولت معرفی کرده‌ایم که چند نفر آنها در سمت‌های ملی منصوب‌ شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید، سیدحسین هاشمی استاندار فعلی استان تهران متولد سال 1332 شهرستان سراب از توابع استان آذربایجان شرقی است، نماینده دوره پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی، ریاست کمیسیون صنایع و معادن در دوره پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

سرپرست معاونت اداری و مالی و امور مجلس وزارت صنایع، معاون هماهنگی و امور استان‌ها و مجلس وزارت معادن و فلزات و عضو شورای عالی استاندارد کشور از دیگر سوابق هاشمی به شمار می‌رود.

وی کارشناس صنایع و سیاست‌مدار اصلاح‌طلب ایرانی است که هم اکنون استاندار استان تهران است.

هاشمی از سال 1374 به مدت 10 سال رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران نیز بوده است.

با همه‌ این تفاسیر باز منتظر روزهای آینده می‌مانیم تا ببینیم چه پیش می‌‌آید.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول