اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

رئیس شورای روستای آشیر مرزن‌آباد خبر داد

غارت جنگل‌های مرزن‌آباد چالوس در روز روشن

رئیس شورای روستای آشیر از مرزن‌آباد چالوس از غارت مناطق جنگلی این منطقه توسط افراد دارای نفوذ خبر داد و گفت: جنگل‌های این منطقه به‌شدت در حال تخریب است.

غارت جنگل‌های مرزن‌آباد چالوس در روز روشن

سیدمحمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: جنگل‌های این منطقه بدون توجه به دغدغه‌های زیست‌محیطی در حال برداشت است.

وی با اعلام اینکه جنگل این منطقه توسط عده‌ای دارای نفوذ در حال برداشت است، گفت: مسؤولان بومی فقط ناظر روند برداشت از جنگل هستند و اقدامی برای جلوگیری از روند برداشت چوب از جنگل انجام نمی‌دهند.

رئیس شورای روستای آشیر مرزن‌آباد چالوس یادآور شد: به‌نظر می‌رسد که دست‌های پشت پرده زیادی در ارتباط با برداشت جنگل این منطقه وجود دارد که این افراد در روز روشن و بدون هیچ واهمه‌ای اقدام به برداشت جنگل می‌کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه این افراد علاوه بر جنگل‌خواری اقدام به خرید اراضی منطقه کردند، بیان کرد: این افراد با استفاده از مباحث مستثنیات و با توجه به نفوذی که دارند همه زمین‌های منطقه را خریداری کردند.

حسینی با اعلام اینکه این افراد ابتدا زمین‌های در ابعاد کوچک را خریداری کرده و برای افزایش زمین‌های‌شان بحث مستثنیات را مطرح کرده و از این طریق اقدام به زمین‌خواری می‌کنند، تصریح کرد: با استفاده از این روش بیشتر زمین‌های منطقه را در اختیار قرار گرفته و این طور که مردم منطقه می‌بینند هیچ ارگانی جلودار آنها نیست.

وی با اعلام اینکه دست‌اندازی به مناطق جنگلی بدون هیچ‌گونه مانعی توسط این افراد در حال انجام است، افزود: مشکلات موجود و گلایه‌ها را از طریق منابع شهرستانی و نماینده فرماندار هم پیگیری کردیم و تاکنون این افراد به‌صورت ظاهر مانعی را پیش روی خودشان نمی‌بینند.

رئیس شواری روستای آشیر مرزن‌آباد چالوس با اعلام اینکه مستندات زیادی از نحوه غارت جنگل را در اختیار داریم، افزود: در صورت تمایل رسانه‌ها این مستندات را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/86004/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول