اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

طی حکمی

مدیر کمیته امداد بهشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ابراهیم اسدی به مدت دوسال به عنوان مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر منصوب شد و از زحمات سیدموسی عمادی مدیر قبلی تجلیل شده است.

مدیر کمیته امداد بهشهر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد  امام خمینی استان، ابراهیم اسدی به مدت دوسال به عنوان مدیرکل کمیته امداد  امام خمینی استان منصوب شد.

رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد در این مراسم، گفت: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد روحیه امید و خودباوری در خانواده‌های تحت حمایت است.

وی یکی از روش‌های توانمندسازی را،ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان  دانست و افزود: این امر نیز باید با نظارت همراه باشد تا به یک اجرای موفق برسد.

نوروزی بررسی آسیب‌های اجتماعی جامعه هدف کمیته امداد  امام خمینی و راه‌های پیشگیری و کاهش این آسیب‌ها را ارائه خدمات آموزشی  و فرهنگ سازی با برگزاری کلاس‌های متعدد برای نیل به استحکام بنیان خانواده‌های  تحت حمایت را از جمله برنامه‌های  این نهاد  برشمرد.

 طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد  امام خمینی استان ابراهیم اسدی به مدت دوسال  به عنوان مدیر کمیته امداد امام خمینی بهشهر منصوب و از خدمات سید موسی عمادی مدیر قبلی تجلیل شده است.

سید موسی عمادی طی حکمی از سوی مدیرکل  امام خمینی به مدت دوسال به عنوان رئیس اداره پذیرش و مددکاری استان منصوب شده است.

انتهای پیام/86049/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول