اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

لیام نیسون: دوران نقش‌های قهرمانانه برایم به پایان رسیده است

نیسون هنرپیشه سه‌گانه «ربوده‌شده» می‌گوید علی‌رغم پیشنهادهای فراوان قصد دارد از کارهای اکشن کناره‌گیری کند و معتقد است برای فیلم‌های تحرکی قهرمانانه پیر شده است.

لیام نیسون: دوران نقش‌های قهرمانانه برایم به پایان رسیده است

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نیسون هنرپیشه سه‌گانه «ربوده‌شده» می‌گوید علی‌رغم پیشنهادهای فراوان قصد دارد از کارهای اکشن کناره‌گیری کند و معتقد است برای فیلم‌های تحرکی قهرمانانه پیر شده است.

نیسون گفت هنوز از بابت بازی در فیلم‌های «ربوده‌شده» پول قابل توجهی به حسابش واریز می‌شود اما الان در آستانه 65 سالگی هستم.

این هنرپیشه هنوز دو فیلم اکشن در انتظار اکران دارد. یکی «پودر سخت» که در آن نقش یک راننده ماشین برف‌روب را بازی می‌کند که با قاچاقچیان روبرو می‌شود و دیگری فیلم «رفت و آمد» به کارگردانی جاوم کولِت سِرا که فیلم‌های «ناشناس» «بدون توقف» و «دویدن در تمام طول شب» را که نیسون در آن نقش اصلی بوده کارگردانی کرده است. اما نیسون می‌گوید این فیلم‌ها آخرین کارهای اکشن او خواهند بود.

با این وجود نیسون البته از دنیای سینما خداحافظی نمی‌کند و با فیلم «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به پایین کشید» که به موضوع رسوایی واترگِیت می‌پردازد به کار خود ادامه می‌دهد. این فیلم دیروز در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد. او در این فیلم نقش افسر ارشد اف بی آی را در جریان رسوایی واترگیت ایفا می‌کند.

نیسون همچنین در فیلم جدید «بیوه‌ها» از استیو مک‌کوئین کارگردان فیلم «دوازده سال بردگی» و نیز در فیلم «سکوت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ایفای نقش کرده است.

سه‌گانه فیلم موفق «ربوده شده» با بازی لیام نیسون 929 میلیون و 500 هزار دلار در سطح جهان فروش داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول