اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

با هدف ساماندهی سرویس مدارس

سامانه سپند در ملارد راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملارد گفت: سامانه سپند با هدف ساماندهی سرویس مدارس در شهرستان ملارد راه‌اندازی شد.

سامانه سپند در ملارد راه‌اندازی شد

حسین فلاح‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها، خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و رفع مشکلات و ناهماهنگی‌ها در سرویس مدارس است.

وی ادامه داد: سامانه سپند با هدف ساماندهی سرویس مدارس این شهرستان و به‌منظور ثبت‌ نام دقیق دانش‌آموزان برای بهره‌گیری از سرویس مدارس راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملارد با بیان اینکه در این سامانه رانندگان تاکسی، مدیران مدارس و دانش‌آموزان ثبت نام خواهند کرد، افزود: با ثبت‌ نام در این سامانه خانواده‌ها دیگر مشکلی در برخی از نابسامانی‌ها در سرویس مدارس نخواهند داشت.

فلاح‌نژاد با تأکید بر اینکه نظارت بر رفت و آمد سرویس‌های مدارس با این سامانه امکان‌پذیر است، گفت: والدین نیز می‌توانند با نصب نرم‌افزاری در تلفن‌های همراه خود زمان ورود و خروج فرزندان خود را به‌طور دقیق متوجه شوند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های والدین دانش‌آموزان ساماندهی سرویس مدارس است،‌ با تدابیر این مهم در این شهرستان به مرحله اجرایی درآمد که امیدواریم بتواند بخشی از دغدغه والدین را برطرف کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ملارد افزود: سال‌های گذشته شاهد برخی از نابسامانی‌ها در حوزه سرویس مدارس بودیم که مشکلاتی را برای دانش‌آموزان و والدین ایجاد کرد.

فلاح‌نژاد بر لزوم توسعه خدمات تاکسیرانی در این شهرستان در خطوط مختلف تأکید کرد و بیان داشت: افزایش تعداد تاکسی‌ها در خطوط مختلف و از رده خارج کردن تاکسی‌های فرسوده در دستور کار است که با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم این مهم در آینده نه‌چندان دور محقق خواهد شد.

به گفته وی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تاکسی بین مردم از مهم‌ترین راهکارها برای کاهش ترافیک در برخی از ساعات شبانه‌روز است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ملارد بیان داشت: استفاده از حمل و نقل عمومی، امنیت بیشتری را به همراه دارد.

انتهای پیام/22000/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول