اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

دولت باید بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند/ بازنشستگان دچار مشکلات زیادی هستند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند،گفت:با توجه به نرخ تورم در کشور بازنشستگان دچار مشکلات زیادی شده‌اند.

دولت باید بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند/ بازنشستگان دچار مشکلات زیادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید مهدی مقدسی ظهر امروز در آیین تجلیل از بازنشستگان گفت: در برنامه ششم توسعه همه سعی و تلاش ما این بوده که بتوانیم مصوبات خوبی را با توجه به مشکلات دولت برای بازنشستگان به تصویب برسانیم.

وی تصریح کرد: دولت باید بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند، این بدهی امانتی در دست دولت است که نیاز به مدیریت دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان برنامه ششم دولت به تعهدات خود پایید باشد و نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان اقدامات لازم را انجام دهد.

مقدسی گفت: با توجه به نرخ تورم در کشور بازنشستگان دچار مشکلات زیادی شده‌اند که با توجه به افزایش هزینه‌های درمان و خانواده، باید بتوانیم حداقل انتظار بازنشستگان را تامین کنیم.

وی تصریح کرد: فرآیندها و شرایطی که در دولت یازدهم وجود داشت در حوزه تامین اجتماعی با ایراداتی همراه بود که در دولت جدید باید این کاستی‌ها حل و فصل شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به اینکه دامنه خدمات به بازنشستگان باید گسترش پیدا کند، گفت: در همین راستا در صدد ایجاد مرکز رفاهی در اراک هستیم که بتوانیم بهترین خدمات را به بازنشستگان ارائه دهد.

مقدسی اظهار داشت: با توجه به اینکه بازنشستگان عمر گرانب‌های خود را صرف آبادانی کشور کرده‌اند،  وظیفه دولت این است  که دغدغه های آنها را برطرف کند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر استانداران گفت: با توجه به ویژگی مهم استان مرکزی باید استانداری برای استان انتخاب شود که برندهای لازم اقتصادی را داشته باشد.

مقدسی افزود: استاندار منتخب باید شناخت و آگاهی لازم داشته باشد و بر مبنای برنامه‌های دولت روحانی قدم بردارد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول