اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور:

بیش از 370 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران کرمانشاهی باقی‌مانده است

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور ارزش گندم‌های خریداری شده از کشاورزان کرمانشاهی را حدود 845 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از 470 میلیارد تومان به گندمکاران استان پرداخت شده است.

بیش از 370 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران کرمانشاهی باقی‌مانده است

مظفر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از خریداری بیش از 646 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خبر داد و اظهار داشت: ارزش گندم‌های خریداری شده از ابتدای فصل برداشت تا‌کنون حدود 845 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور در خصوص مطالبات گندمکاران، گفت: بیش از 470 میلیارد تومان به گندمکاران استان پرداخت شده که بیش از 370 میلیارد تومان از مطالبات آن‌ها باقی‌مانده است.

وی به رتبه چهارم استان کرمانشاه در کشور در زمینه خرید گندم اشاره و بیان کرد: مطالبات کشاورزان براساس مقررات تعریف شده توسط سامانه واحدی که متمرکز در بانک کشاورزی مرکزی است، پرداخت می‌شود.

وی از تلاش مسؤولان در راستای پرداخت باقی‌مانده مطالبات گندمکاران استان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد و گفت: زمان مشخصی برای پرداخت مطالبات تعیین نشده ولی تمامی تلاشمان این است در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول