اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه خبر داد

توزیع عادلانه با قیمت مناسبی گاز مایع(سیلندری)در ایام محرم در کرمانشاه

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از توزیع عادلانه با قیمت مناسب و دسترسی آسان گاز مایع(سیلندری) در طول ایام محرم در استان کرمانشاه خبر داد.

توزیع عادلانه با قیمت مناسبی گاز مایع(سیلندری)در ایام محرم در کرمانشاه

عباس سجادی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از توزیع عادلانه با قیمت مناسب و دسترسی آسان گاز مایع سیلندری در استان کرمانشاه با توجه به پخت غذای نذری در ایام عاشورا، تاسوا، اربعین، مراسات و مذهبی امام حسین(ع) همچنین مناطقی که نیاز به کپسول گاز سیلندری دارند به خصوص در فصل سرد پیش رو خبرداد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به جلسه اخیر در اداره‌کل استاندارد که با حضور نمایندگان از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، انجمن حقوق حمایت از مصرف کنندگان، مدیران و روسای توزیع گاز مایع(سیلندری) استان برگزار شد، به شناسایی نیازمندی‌های گاز مایع در ایام عاشورا، تاسوعا، اربعین ودیگر مراسمات امام حسین(ع) در ماه محرم و صفر همچنین نیاز مناطقی از استان که مصرف گاز سیلندری دارند به‌خصوص در شش ماهه دوم سال و برودت سرما تاکید کرد.

وی خواستار افزایش سهمیه اختصاصی به شرکت‌های گاز مایع سیلندری همچون شرکت‌های بوتان‌گاز، پرسی‌گاز، ایران گاز، پیروزگاز و شهاب‌گاز شد.

سجادی‌راد با اشاره به سواستفاده بعضی افراد سود‌جو  در داخل شهر و استان کرمانشاه، متذکر شد: استفاده غیرمجاز و بدون رعایت ضوابط استاندارد توسط افراد سود‌جو به ویژه در تزریق گاز برای خودروها با مخازن گاز غیرمجاز باید بررسی شود و برخوردهای لازم صورت گیرد.

این مسؤول تاکید کرد: به محض مشاهده هرگونه تخلف سهمیه شرکت‌ها و عوامل آن‌ها کسر می‌شود و با اعمال تنبیه و تشویق به سهمیه شرکت‌های فعال که عملکرد و فعالیت مناسبت دارند، افزوده می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول