اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر بومهن خبر داد

آغاز فعالیت لیگ فوتبال بومهن بعد از حدود 20 سال تعطیلی/ خانه کشتی بومهن احداث می‌شود

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر بومهن از آغاز فعالیت لیگ فوتبال بومهن بعد از حدود 20 سال تعطیلی خبر داد و گفت: خانه کشتی بومهن احداث می‌شود.

آغاز فعالیت لیگ فوتبال بومهن بعد از حدود 20 سال تعطیلی/ خانه کشتی بومهن احداث می‌شود

احمد جوشن‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران با اشاره به برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتبال در شهر بومهن اظهار اشت: این دوره از مسابقات به همت شورای شهر و شهرداری بومهن و به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همین نام برگزار می‌شود.

وی گفت: این اولین دوره از مسابقات است که در شهر بومهن و ورزشگاه تازه تأسیس این شهر برگزار می‌شود و نوید بسیار خوبی برای ورزشکاران شهر بومهن است.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر بومهن افزود: پس‌ از این مسابقات، لیگ شهر بومهن بعد از حدود 20 سال که کاملاً تعطیل بود، را با تعامل و همکاری اداره ورزش و جوانان مجدداً فعال خواهیم کرد.

جوشن‌لو ادامه داد: برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت روزافزون ورزش شهر در نظر گرفته‌ایم که با حمایت کامل اعضای شورای شهر همراه خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی فوتبال به صورت رایگان برای نونهالان و نوجوانان شهر اضافه کرد: آموزش فوتبال بدون هزینه را برای اقشار محروم شهر در نظر گرفته‌ایم که امید داریم سال آینده بین 300 تا 500 نفر را برای این آکادمی فوتبال جذب کنیم.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر بومهن اظهار کرد: برای اولین بار تصمیم به برگزاری لیگ والیبال در شهر بومهن داریم و از تجارب تمام پیشکسوتان و همچنین ورزشکاران به‌نام کشوری برای برگزاری این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

جوشن‌لو گفت: احداث خانه کشتی و پیرو آن برگزاری لیگ کشتی، مسابقات سبک‌های مختلف رشته‌های رزمی، ژیمناستیک، برگزاری مسابقات دوومیدانی، مسابقات مختلف و برگزاری مسابقات برای کارمندان ادارات شهرستان ازجمله کارمندان شهرداری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: احداث سالن‌های ورزشی مدرن، احداث زمین چمن دوم با استانداردهای مورد قبول برای برگزاری مسابقات استانی و حتی کشوری، احداث استخر مجهز و مدرن و همچنین برنامه‌های فراوانی را برای پیشرفت ورزش و ایجاد روحیه ورزشی در بین شهروندان را در آینده‌ای نزدیک اجرا و اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر بومهن اضافه کرد: ورزش بانوان و حمایت از مدال‌آوران شهر بومهن را نیز مدنظر قرار داده‌ایم که در برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری خواهد بود.

جوشن‌لو با بیان اینکه انتظار ما این است که خانواده‌ها نیز برای سلامت و شادابی بیشتر خود و خانواده‌هایشان با ما همراه شوند، اظهار کرد: بومهن باید به‌عنوان شهر سلامت در تمام رشته‌های ورزشی مطرح شود.

وی گفت: در آینده‌ای نزدیک، تمام برنامه‌های کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر بومهن به‌صورت کامل به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

انتهای پیام/67016/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول