اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

فارس گزارش می‌دهد

پایان هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر خوزستان/صدرنشینی جنوب سوسنگرد/بازگشت آنزان ایذه/عدم بازی در دزفول

هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های خوزستان برگزارشد که تیم جنوب سوسنگرد در صدر ایستاد آنزان ایذه بعد از گذشت دو هفته به لیگ بازگشت و بازی شاهین شهرامام دزفول با پرسپولیس شوش به دلیل عدم حضور عوامل نیروی انتظامی برگزار نشد.

پایان هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر خوزستان/صدرنشینی جنوب سوسنگرد/بازگشت آنزان ایذه/عدم بازی در دزفول

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس خوزستان هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای خوزستان با برگزاری هشت دیدار و روئیدن 19 گل در شهرهای مختلف استان به پایان رسید و گام به هفته چهارم گذاشت.در حال حاضر جنوب سوسنگرد با 9 امتیاز صدرنشین است و تیم های پرسپولیس نوین دزفول و شهرداری بندرامام به ترتیب با هفت و شش امتیاز مکانهای دوم و سوم را در اختیار دارند.

جنوب سوسنگرد بعد از دو پیروزی در خانه به دیدار تیم قعرنشین شهباز شادگان شتافت و چهره ای از یک تیم سازمان یافته را به نمایش گذاشت.شاگردان احمد جلالی سه بار دروازه تیم شهباز را تسخیر کردند تا با 9 امتیاز به تنهایی صدرجدول را در اختیار گیرند.صادق ساعدی، حمزه جلالی و صادق سعدی زاده گلزنان تیم جنوب در این دیدار بودند.

پرسپولیس نوین میانرود دزفول مقابل پرسپولیس ویس تلاش زیادی از خود نشان داد تا حریف را با شکست روانه دیارش سازد اما در پایان دو تیم بدون گل به کار خود پایان دادند. قرمزپوشان دزفولی که بدنبال سومین پیروزی خود بودند در نیمه اول دو بار توپ را به تیر دروازه کوبید و در نیمه دوم نیز داور مسابقه از  گرفتن یک خطای پنالتی به سود این تیم چشم پوشی کرد. البته همنام ویسی نیز  در این دیدار روی ضدحملات دو سه بار شانس گلزنی داشت که از دست رفت.
 دو تیم تازه وارد به لیگ برترفوتبال خوزستان بهمئی رامهرمز و استقلال نوین ماهشهر پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار آبی پوشان ماهشهری با گل پیمان تاجیک از میزبان خود پیش افتادند اما در ادامه بهمئی‌ها گل تساوی بخش را به ثمر رسانند. شاگردان سمیرمجیدی در تیم استقلال اگر بخت با آنها یار بود شکست تیم بهمئی در خانه دور از دسترس نبود. هدایت تیم بهمئی رامهرمز برعهده بهروز پاک نیت فوتبالیست نام آشنای سالهای نه چندان دور فوتبال خوزستان و کشور است.

شهرداری بندرامام در یک بازی سراسر تهاجمی در مقابل تماشاگران اندک خود چهار گل درون دروازه استقلال مسجدسلیمان کاشت. هتریک احمد مرتضی نژاد و فاضل خلفی برتری یاران عباس حاجیان را رقم زد تا با شش امتیاز مکان سوم جدول رده بندی را در اختیار گیرند.

در دیگر مسابقه هفته سوم لیگ برترفوتبال خوزستان دو تیم استقلال ویس و امیداندیشه شوشتر در استادیوم شهدا ویس به مصاف هم رفتند که دو تیم در یک بازی پر افت و خیز به تساوی ٢بر٢  رضایت دادند.
نیمه اول این دیدار با گل مجتبی عبدالهی به سود امید اندیشه شوشتر به پایان رسید در نیمه دوم شاگردان  غلام حشمتی که نمی خواستند در خانه بازی را به حریف واگذار کنند صاحب یک ضربه پنالتی شدند که صالح سواری کار را به تساوی کشاند در ادامه و در دقیقه ٨۵ جلال خلفی توانست تیم میهمان را پیش بیندازد در شرایطی که بازی در وقت‌های تلف شده درجریان بود حسین رامشکی مهاجم فرصت طلب استقلال از اشتباه مدافعان حریف نهایت استفاده را برد و گل مساوی را درون دروازه امید اندیشه جای داد تا امتیازات بازی تقسیم شود.

در چارچوب همین رقابت تیم ایرانمهر خرمشهر که به ایذه سفر کرده بود با نتیجه دو بر یک آنزان را شکست داد تا تنها تیم میهمان پیروز این هفته لقب گیرد. ایرانمهر خرمشهر که توسط محمد غانمیان‌پور کاپیتان اسبق صنعت نفت آبادان هدایت می‌شود با گلهای مختار جلیلیان و عقیل سریح‌زاده به برتری دست یافت تا شادمان روانه دیار خود شوند آنزان ایذه بعد از گذشت دو هفته از مسابقات توسط کمیته برگزاری مسابقات به لیگ برتر فوتبال خوزستان بازگشت.

در آبادان دو تیم رخش اروند و استقلال نوین حمیدیه به مصاف هم رفتند که ضمن  ارائه یک فوتبال پایاپای تن به تساوی یک بر یک دادند. تیم استقلال حمیدیه از تیم‌های کم بضاعت فوتبال خوزستان است که سالها توسط راهی مناهی اداره می‌شود. آبی پوشان حمیدیه که در دقیقه 75 با گل سالم جنادله از حریف خود پیش افتاده بودند نتوانستند از اندوخته خود محافطت کنند و شاگردان مرتضی رابعی در دقیقه 85  با گل هادی منظمی کار را به تساوی کشاندند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال نوین حمیدیه  با ابراز نارضایتی از زمین چمن شهرداری آبادان اظهارکرد: در یک زمین بسیار  ناهموار بازی کردیم، چمن زمین آنقدر بلند بود که  بازیکنان نمی‌توانستند دو پاس سالم به هم بدهند.
اما در آخرین بازی از هفته سوم لیگ برتر فوتبال خوزستان در حالی که دو تیم شاهین شهر امام دزفول و پرسپولیس شوش در زمین مسابقه حاضر شده بودند ناظر مسابقه بدلیل عدم حضور عوامل نیروی انتظامی از انجام بازی ممانعت بعمل آورد. این بازی قرار بود در استادیوم شهر امام دزفول برگزار شود.

انتهای پیام/2329

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول