اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با فارس:

بچه‌ها مزد اتحاد و همدلی را گرفتند/ این جوانان آینده‌سازان تکواندو هستند

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات بازی‌های آسیایی داخل سالن گفت: خدا را شکر بچه‌ها مزد اتحاد و همدلی خود را در مسابقات ترکمنستان گرفتند.

بچه‌ها مزد اتحاد و همدلی را گرفتند/ این جوانان آینده‌سازان تکواندو هستند

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پس از کسب پنج مدال طلا و یک نقره در باز‌ی‌های آسیایی داخل سالن گفت:‌ شرایط بسیار خوبی در بازی‌های آسیایی ترکمنستان داشتیم مسابقات خیلی خوبی در عشق‌آباد برگزار شد. تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با نفرات خیلی خوبی در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند. در واقع بعد از المپیک همه تیم‌ها سعی می‌کنند یک تغییراتی تا المپیک بعدی در ترکیب تیم خود داشته باشند ما هم با یک تیم جوان در این مسابقات حضور پیدا کردیم.

وی گفت: بچه‌های جوان ما که در این دو ماه در اردوها حضور داشتند خیلی پرتلاش و با انگیزه بودند. خوشبختانه اردوهای ما به دور از هرگونه حاشیه بود. خدا را شکر یک اتحاد و همدلی خوبی بین بچه‌ها بود که خوشبختانه در پایان مسابقات ملی‌پوشان مزد زحمات خود را در این مسابقات کسب کردند. من این موفقیت را به خانواده تکواندو و مردم ایران تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سؤال که گویا از ترکیب جوان تیم ملی که در چند رویداد اخیر نتایج خوبی را با هدایت شما کسب کرد، راضی هستید، گفت: من از این جوانان راضی هستم. ما در مسابقات قزاقستان،‌آذربایجان، ازبکستان و ترکمنستان حضور پیدا کردیم. به عنوان مثال در مسابقات قزاقستان دو تیم را برده بودیم و در رقابت‌های ازبکستان نزدیک ۱۴ هوگوپوش را به این رقابت‌ها اعزام کرده بودیم. فکر می‌کنم فرایند حضور ما در این مسابقات باعث شد نتایج مختلفی را کسب کنیم و هر سه چهار تیم را محک زدیم. حالا از دل آنها بازیکنانی بیرون آمدند که به اعتقاد من آینده‌ساز هستند. جوانان ما با حضور در این مسابقات تجربه کسب کردند و به تجربیات آنها اندوخته شد و قطعاً می‌توانند پشتوانه خوبی برای تکواندو آینده ایران باشند.

وی در مورد مصدومیت یکی از بازیکنان تیم ملی در این مسابقات که باعث شد او از گردونه رقابت‌ها خارج شود و دیگر نتواند مسابقه دهد، گفت: محمدسالار وحیدی یکی از منظم‌ترین و بهترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بود. او بازیکن فوق‌العاده باهوشی است و در طول اردوها به خوبی تمرینات را پیگیری می‌کرد قطعاً او هم می‌توانست مدال کسب کند اما با مصدومیتی که برای او رخ داد متأسفانه او فرصت کسب مدال را  از دست داد. اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که مصدومیتی بدتر از این برای این بازیکن رخ نداد فیلم مبارزات را وقتی نگاه می‌کنیم به خاطر مصدومیت حس بدی به آدم دست می‌دهد.یک در رفتگی برای او به وجود آمده بود که خدا را شکر مشکل حل شد امیدوارم این جوان شایسته هرچه زودتر به میادین بازگردد.

عسگری در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم رویدادی پیش‌رو دارید که هدایت تیم ملی برعهده شما باشد، گفت: فعلاً کار ما تمام شده و برنامه‌ای نداریم. باید منتظر باشیم و ببینیم که فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد جا دارد از حمایت فدراسیون که در طول این مدت که ما اردوها را برگزار می‌کردیم و از ما حمایت کردند تشکر کنم. از دستیاران خودم و پزشک تیم تشکر می‌کنم چون این نتیجه، نتیجه همدلی بود که رقم خورد. آنها شبانه‌روز کنار من بودم و به همه دوستان خسته‌نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول