اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

در آستانه بازی با اسپورتینگ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

والورده: برابر حریف پرتغالی یک نبرد تمام عیار تاکتیکی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا اسپانیا در آستانه بازی تیمش با اسپورتینگ گفت: برابر حریف پرتغالی یک نبرد تمام عیار تاکتیکی خواهیم داشت.

والورده: برابر حریف پرتغالی یک نبرد تمام عیار تاکتیکی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس، ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال باشگاه بارسلونا در آستانه بازی تیمش برابر اسپورتینگ پرتغال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تصریح کرد: برابر حریف پرتغالی یک نبرد تمام عیار تاکتیکی خواهیم داشت. ما با آرایش 4-3-3 برابر آرایش 4-2-3-1 حریف صف آرایی می‌کنیم و این در حالی است که از مردانم خواسته‌ام به صورت چرخشی بازی کنند و به پست محول شده محدود نباشند. در بازی فردا شب از بارسلونا یک جدال فیزیکی و بسیار فعال خواهید دید و شاید این یک نبرد تمام عیار تاکتیکی باشد.

وی ادامه داد: در زمین حریف هستیم و البته گل نخوردن باید در اولویت باشد اما رویکرد ما این نیست و فقط برای کسب پیروزی و گل زدن به میدان خواهیم رفت. این ریسک بالا را پذیرفته‌ایم و قصد داریم یک پیروزی با ارزش و قاطعانه را به هواداران خود هدیه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول