اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی عنوان کرد

فعالیت جمنا برای انتخابات 1400/ وعده‎های دولت در ایجاد اشتغال خیالی است/ عبور از خط قرمز و رقیب‌هراسی دلیل پیروزی روحانی در انتخابات

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت جبهه مردمی برای انتخابات 1400 خبر داد و گفت: در انتخابات قبل فرصت ما کم بود به طوری بود که مردم حتی رئیس جبهه مردمی را نمی‎شناختند.

فعالیت جمنا برای انتخابات 1400/ وعده‎های دولت در ایجاد اشتغال خیالی است/ عبور از خط قرمز و رقیب‌هراسی دلیل پیروزی روحانی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هجمه فرهنگی دشمن روزبه‌روز افزایش می‎یابد آنهایی که دغدغه دارند نباید نسبت به این مسائل بی‎تفاوت باشند، هجمه فرهنگی غرب به عنوان یکی از چالش‎های نگران‎کننده در کشور است، عده‎ای می‎خواهند تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی عادی‎سازی شود.

وی در خصوص فعالیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این جبهه پنج ماه قبل از انتخابات شکل گرفت و هیچ اجماع دیگری از سوی دوستان وجود نداشت به همین منظور روی جمنا تأکید و تمرکز شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم افزود: برای نخستین‎بار بود که در دوره دوم انتخابات ریاست ‎جمهوری، کاندیدای رقیب 40 درصد آرای انتخابات را به خود اختصاص دهد.

حسینی بر لزوم تقویت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: فعالیت این جبهه در شهرستان‎های کوچک شروع می‎شود و به جمع‎آوری نیرو می‎پردازد، سپس هیأت‎امنایی از بین آنها تشکیل خواهد شد و از بین آنها نمایندگانشان به مرحله استانی و کشوری راه پیدا می‎کنند.

وی از فعالیت جبهه مردمی برای انتخابات 1400 خبر داد و بیان کرد: در انتخابات قبل فرصت ما کم بود به طوری بود که مردم حتی رئیس جبهه مردمی را نمی‎شناختند، بعضی از دوستان محافظه‎کار می‎گفتند ‎چرا باید در انتخابات شرکت کنیم برای اینکه رئیس‎جمهور برای دومین‎بار انتخاب می‎شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: این حرف با هیچ منطقی جور در نمی‎آید، چراکه باید برای انتقاد از سیاست‎های دولت وارد میدان می‎شدیم، اگر رقیب از خط قرمزها عبور نمی‎کرد و رعب و وحشت را در میان مردم به وجود نمی‎آورد و رقیب‎هراسی نمی‎کرد مطمئناً ما پیروز می‎شدیم.

حسینی گفت: اکنون اکثر کسانی که طرفدار دولت بودند فهمیدند که وعده‎های آنها دروغ بود به عنوان مثال گفتند که یک میلیون شغل ایجاد می‎کنیم اما امروز وزیر همین دولت می‎گوید نهایتاً 500 هزار شغل ایجاد می‎کنیم.

وی در خصوص مراسمی که لاریجانی با خاتمی دیدار کرد، بیان کرد: باید مسؤولان طراز اول نظام مواظب رفتارشان باشند و خودشان توضیح دهند برای چه مراقب نبودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: رقیب از رفتار رئیس صدا و سیما و رئیس مجلس به نفع خودش بهره‎برداری کرد.

حسینی در خصوص انتخاب سید عباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وی به دلیل اینکه چهره‎ای بدون حاشیه است و در شعارهایش به مسئله برطرف کردن دغدغه‎های رهبری اشاره کرد در مجلس رأی آورد.

وی با تأکید بر اینکه باید افتخارات دفاع مقدس را گرامی بداریم، گفت: نباید بگذاریم جوانان انقلابی در حاشیه باشند اما می‎بینیم امروز برخی افراد که اتفاقاً افتخار می‎کنند در حوزه دفاع مقدس کاری نکردند میدان‎دار هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم بیان کرد: کسانی می‎خواهند فرهنگ غرب حاکم بر تصمیمات مسؤولان شود که نباید بگذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

حسینی ابراز نگرانی کرد برخی از اعضای شورای شهر می‎خواهند نشانه‎هایی که در دوره قبل در حوزه دفاع مقدس انجام شد حذف کنند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول