اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

11 مهرماه جاری

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی در گرگان افتتاح می‌شود

رئیس اداره فناوری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی، ادوات، تجهیزات، صنایع، نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری تحت فشار در روز سه‌شنبه 11 مهرماه جاری در گرگان افتتاح می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی در گرگان افتتاح می‌شود

عید محمد فاروقی صبح امروز با گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی، ادوات، تجهیزات، صنایع، نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری تحت فشار در روز سه‌شنبه 11 مهرماه جاری ساعت 14 با حضور مسوولین و مقامات کشوری و استانی در گرگان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی، ادوات، تجهیزات، صنایع، نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری تحت فشار در روز سه‌شنبه 11 مهرماه جاری ساعت 14 با حضور مسوولین و مقامات کشوری و استانی در گرگان افتتاح می‌شود.

* در راستای خرید ماشین‌آلات کشاورزی به کشاورزان تسهیلات داده می‌شود

رئیس اداره فناوری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان ابراز کرد: برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی، ادوات، تجهیزات، صنایع، نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری تحت فشار با هدف تقویت و توسعه مکانیزاسیون است و سعی داریم شرایط مناسبی را فراهم کنیم تا بهره‌برداران در حوزه‌های مختلف باغبانی، زراعت، دام و طیور و آبزیان با آشناشدن با ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، فناوری نوین نسبت به ارتقای دانش خودشان همکاری و مساعدت داشته باشند.

فاروقی از افتتاح سیزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی در گرگان خبر داد و اذعان کرد: تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین‌آلات با حضور خود در این نمایشگاه بین‌المللی از تکنولوژی و اطلاعات و دانش‌ها می‌توانند بهره کافی را ببرند و نسبت به خرید ماشین‌آلات کشاورزی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در راستای خرید ماشین‌آلات کشاورزی تسهیلات به کشاورزان ارائه می‌شود و در این زمینه از کشاورزان حمایت خواهیم کرد.

* گلستان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی است/ هدف از برگزاری نمایشگاه، توسعه و تقویت مکانیزاسیون است

رئیس اداره فناوری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه استان گلستان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور محسوب می‌شود، یادآور شد: استان گلستان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی است و سعی می‌شود تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ماشین‌آلات عمدتا در نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی حضور داشته باشند.

فاروقی افزود: با توانمندی‌هایی که در سطح استان گلستان وجود دارد اکثر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه راضی هستند و سعی می‌کنند در این نمایشگاه حضور فعالی داشته باشند.

وی توسعه و تقویت مکانیزاسیون را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: توسعه کشت نشایی، توسعه کشاورزی حفاظتی، معرفی تکنولوژی‌ها و فعالیت‌های نوین و نهاده‌ها و سایر امکانات و تجهیزات ماشینی از اولویت‌های مهم این اداره محسوب می‌شود.

رئیس اداره فناوری مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان گلستان ابراز کرد: توسعه و ترویج سموم گیاهی و ارگانیک و همچنین کاهش مصرف سموم شیمیایی از دیگر اولویت‌های ما است.

انتهای پیام/40/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول