اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

افزایش بودجه شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد به 150 میلیارد تومان/اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی توسط شهرداری‌ها

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین کسانی که در بین مدیران استان برنامه اقتصاد مقاومتی را اجرا کردند شهرداری‌ها بودند.

افزایش بودجه شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد به 150 میلیارد تومان/اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی توسط شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پژمان نیک اقبالی ظهر امروز در نشست شورای ادارای و تکریم ومعارفه شهردار دوگنبدان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار، مسوولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، با اشاره به جمعیت شهرستان گچساران اظهار کرد: در شهرستان گچساران 80 درصد جمعیت شهری و 20 درصد جمعیت روستایی هستند.

معاون عمران استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در ابتدای دولت یازدهم شهرداری‌ها در حال ورشکسته شدن بودند و تجمع کارگرها بودیم اما دولت اقدامات خوبی انجام داد و وضعیت شهرداری‌ها بهتر شد.

نیک اقبالی اذعان کرد:  در سال 92 کل بودجه 17شهرداری استان کهگیلویه و بویراحمد 52 میلیارد تومان بوده که امسال نیز این رقم به 150 میلیارد تومان رسیده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در دو سال گذشته تخصیص اعتبار به شهرداری‌های رشد 18/5 درصد داشته است، تصریح کرد: از سال 92 تا کنون این بودجه در گچساران 254 درصد رشد داشته و نتیجه این افزایش بودجه تغییرات صورت گرفته در سطح شهر دوگنبدان است.

نیک اقبالی با اشاره به نامگذاری سال‌ها به اقتصاد مقاومتی گفت: اولین کسانی که در بین مدیران استان برنامه اقتصاد مقاومتی را اجرا کردند شهرداری‌ها بودند.

این مسوول با بیان اینکه اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری دوگنبدان حاشیه‌هایی را نیز در بر داشت، ابراز کرد:  این افزایش اعتبار در زمینه ساخت و بهسازی بافت فرسوده دوگنبدان که به عنوان پایلوت کشوری شناخته خواهد شد، پرداخت می‌شود.

نیک اقبالی با بیان اینکه متاسفانه در جاهایی دلسوزیی‌‌های برخی از اعضای شورا موجب می‌شود که برایشان پرونده تشکیل شد و رای برای آنها صادر شود، خاطرنشان کرد:  متاسفانه در چهار سال گذشته چالش‌هایی بین اعضای شورا و شهرداری‌ها بود اما در شهر گچساران شاهد تعاملات خوب اعضای شورا و شهردار بودیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد پارک‌ها و فضای میادین ورزشی گفت: این فضاها از گذشته تا کنون قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه نظام ما نظام دموکراسی است و این تغییر و تحولات امری عادی است، گفت: از زحمات زینل‌زاده شهردار سابق دوگنبدان قدردانی کرد و گفت: زینل‌زاده یکی از شهرداران خوب ما بودند که تعامل خوبی با مجموعه استانداری داشت.

انتهای پیام/40/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول