اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

مدیر موسسه خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد

تهیه توشه دیجیتالی تبلیغ ویژه مبلغان

مدیر موسسه خواجه نصیرالدین طوسی از تهیه توشه دیجیتالی تبلیغ ویژه ماه محرم خبر داد.

تهیه توشه دیجیتالی تبلیغ ویژه مبلغان

مصطفی ضابط امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم هدف از تهیه بسته دیجیتالی تبلیغ را در راستای کارآمد سازی مبلغین در ایام تبلیغ محرم اعلام کرد و گفت: مجموعه‌ای از فایل‌های مورد نیاز مبلغین، برای ارائه تبلیغی جذاب‌تر و کارآمدتر، در موسسه خواجه نصیرالدین طوسی تهیه شده و همه مبلغین می‌توانند به‌صورت رایگان آن را دریافت کنند.

مدیر موسسه خواجه نصیرالدین طوسی ضمن اشاره به محتوای این توشه گفت: این توشه شامل مجموعه‌ای کم نظیر از انواع فیش‌های سخنرانی محرم، متن روضه و نوحه، پوسترهای نمایشگاهی، عکس، کلیپ و پاور پوینت، کتاب و کاربرگ‌های نقاشی، نرم افزارهای تبیلغی و فرهنگی قابل استفاده در گوشی و رایانه است.

وی افزود: مبلغینی که قصداستفاده از این توشه در سفرهای تبلیغی محرم و صفر را دارند، برای دریافت فایل‌ها با یک حافظه فلش یا‌ هارد با حداقل فضای 16 گیگ به موسسه مراجعه کنند.

ضابطی با بیان اینکه این توشه رایگان بوده و هیچ وجهی از مبلغین دریافت نمی شود، گفت: مبلغان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02537748951 تماس گرفته و نسبت به دریافت این توشه تبلیغی اقدام کنند.

انتهای پیام/2258*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول