اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری آیین رویش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت

مراسم آیین رویش دانشجویان جدیدالورود و آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت برگزار شد.

برگزاری آیین رویش دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مراسم آیین رویش دانشجویان جدیدالورود و آغاز سال تحصیلی ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه، معاون آموزشی، اساتید، دانشجویان و کارکنان در تالار فاطمیه دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت برگزار شد.

ایمان قاسم‌زاده رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت ضمن توصیه به دانشجویان در زمینه بهترین استفاده از زمان دوران دانشجویی و فعالیت در زمینه‌های علمی و فرهنگی به ایراد سخن پرداخت.

وی افزود: شما دانشجویان باید در هر لحظه از زمان احساس تکلیف کنید، شاید تاکنون وظایف محدودی داشته‌اید اما اکنون وضعیت شما کاملا متفاوت است در دانشگاه وظایف شما فوق‌العاده سنگین است، اولاً در زمینه درس مباحث فوق‌العاده سنگینی و متعدد است که باید مطالعه کنید.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت گفت: حتماً باید به ابزار اصلی پزشکی، مکالمه پزشکی که همان زبان انگلیسی است آشنایی کامل پیدا کنید یکی دیگر از ابزارهای اصلی پژوهش است که از همین ابتدا باید  با الفبای پژوهش آشنا شوید.

وی بیان داشت: شما برانگیخته شدگان جامعه هستید، باید حتماً به آن مدرکی که تعلق دارید ادای دین کنید و بخش مهم زندگی شما احساس مسوولیت در مقابل جامعه است.

همچنین ادامه برنامه‌های طرح رویش دانشجویان جدیدالورود برگزاری اردوی معارفه با حضور مسوولان دانشگاه و دبیران تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی در منطقه گردشگری دلفارد در تاریخ 17 مهر ماه است.

از دیگر برنامه‌های این مراسم حضور تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی در محل ورودی تالار فاطمیه برای معرفی و عضوگیری دانشجویان و همچنین پخش کلیپ‌های ویژه محرم و عملکرد تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشجویی بود.

در پایان از دانشجویان شرکت کننده در المپیاد علمی دانشجویان که موفق به کسب مدال نقره در حیطه استدلال بالینی شده بود با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2655/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول