اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

تصادفات متعدد و ترافیک شدید در جاده اهر – تبریز امان مردم را بریده است/ مسوولان پاسخگوی افتتاح بزرگراه اهر- تبریز باشند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: تصادفات متعدد و ترافیک شدید در جاده اهر – تبریز امان مردم را بریده و نارضایتی جدی اهالی این منطقه را فراهم کرده است.

تصادفات متعدد و ترافیک شدید در جاده اهر – تبریز امان مردم را بریده است/ مسوولان پاسخگوی افتتاح بزرگراه اهر- تبریز باشند

بیت‌الله عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: اتمام بزرگراه اهر – تبریز یک مطالبه عمومی است و انتظار داریم تمام مسوولان دست‌اندرکار با اهتمام جدی نسبت به تسریع در اجرای این پروژه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: این پروژه جزو پروژه‌های مصوب و اولویت‌دار سفر ریاست جمهوری به آذربایجان بوده و انتظار داریم تمام دستگاه‌های مرتبط، با بسیج عمومی تمام امکانات و تجهیزات نسبت به تسریع در اتمام این پروژه اقدام لازم را انجام دهند.

این نماینده مجلس گفت: متأسفانه در برخی قسمت‌های این پروژه، تلاش‌هایی که انجام می‌شود، کارآمد نیست و آن طور که در هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ها اعلام می‌شود، محقق نشده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: واقعاً تصادفات متعدد و ترافیک شدید در جاده اهر – تبریز امان مردم را بریده و نارضایتی جدی اهالی این منطقه را فراهم کرده است و اگر ما مسوولان نتوانیم در قبال قول‌ها و تعهداتی که به مردم دادیم درست عمل کنیم، موجبات بدبینی و نارضایتی مردم را فراهم کرده‌ایم.

وی گفت: اکثر مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و انتظار داریم پیمانکاران قطعات بزرگراه اهر – تبریز با همت جهادی و در جهت رفاه حال مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و با کار شبانه‌روزی برای اتمام این پروژه اقدامات اساسی انجام دهند.

این مقام مسوول افزود: برای اتمام این پروژه که مسوولان کشوری و استانی قول اتمام آن را داده‌اند، از رئیس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه و تمام ادارات مرتبط که در این خصوص دخیل هستند، پیگیر بوده‌ایم و تا اتمام پروژه، تمام تلاش خود را خواهم کرد که این خواسته به حق مردم منطقه محقق شود.

وی گفت: در این خصوص با هیچ کس تعارفی نداریم و هر مدیر و مسوولی که قول داده باید 35 کیلومتر اعلامی را در پروژه امسال به اتمام برساند و در صورت محقق نشدن آن، در قبال افکار عمومی پاسخگو باشد و انتظار داریم در اسرع وقت اقدامات اساسی در جهت تسریع در آسفالت مورد تعهد شده، انجام دهند.

عبداللهی افزود: 190 میلیارد ریال اوراق به این پروژه اختصاص یافته و تلاش داریم از منابع مختلف اعتبارات این پروژه را تأمین کنیم تا در اجرای این پروژه خللی وارد نشود.

نماینده مردم اهر و هریس تأکید کرد: هیچ اولویتی در منطقه به اندازه بزرگراه اهر – تبریز مهم نبوده و بزرگ‌ترین خدمت به ارسباران و مردم شریف این منطقه، اتمام این پروژه مهم و حیاتی است.

وی به پیمانکاران این پروژه اعلام کرد: به عنوان نماینده مجلس در طول شبانه‌روز در خدمتتان بوده و در هر موردی که بتواند با پیگیری به تسریع این پروژه کمک کند، آمادگی دارم و خدمتگزار تمام کسانی هستم که خالصانه در این پروژه در جهت رضایت خدا و مردم تلاش می‌کنند.

عبداللهی یادآور شد: با وجود اینکه سال گذشته این پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است ولی کافی نیست و مردم انتظار دارند هرچه سریع‌تر وضعیت بزرگراه اهر - تبریز مشخص شود و مردم شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه باشند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول