اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمان

سرپرست فرمانداری رفسنجان:

طرح‌های سابق فرمانداری رفسنجان با جدیت ادامه می‌یابد

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: مباحثی که فرماندار قبلی رفسنجان پیگیری کرده است با جدیت بیشتری ادامه می‌یابد.

طرح‌های سابق فرمانداری رفسنجان با جدیت ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سکان مدیریت این شهرستان بیش از 3.5 سال در دست مدیری جهادی و اعتدال‌گرا بود که با کارهای بزرگی که در کنار سایر مسؤولان انجام داده است، رفتن این مدیر دور از انتظار و ناباورانه بود.

ملانوری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه‌ای برای رفسنجان داشت که این شهرستان را رو به جلو پیش می‌برد از جمله طرح جمع‌آوری متکدیان، احیاگران آبادی و کارهای بزرگی مانند ثبت ملی پسته، احیای مناطق گردشگری و ... که در دوره او انجام شد.

تعامل بسیار بالای ملانوری با رسانه‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز مثال‌زدنی و همراهی وی با خبرنگاران قابل تقدیر بود، اما با رفتن این فرماندار افکار عمومی به این سمت می‌رود که آیا این کارها مسکوت و راکد می‌ماند یا سکاندار جدید مدیریت شهرستان آن‌ها را ادامه می‌دهد.

علیار اسکندری‌نسب سرپرست فرمانداری رفسنجان امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان در همین زمینه اظهار داشت: یقیناً ملانوری طرح‌های بسیار خوبی برای این شهرستان داشته و کارهای بزرگ و ارزشمندی را دنبال می‌کرد که به نتایج خوبی نیز منتج شده است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌ها و طرح‌هایی که فرماندار قبلی رفسنجان پیگیری کرده است با جدیت بیشتری ادامه می‌یابد، بیان داشت: طرح جمع‌آوری مراکز عرضه قلیان و متکدیان به‌طور ویژه دنبال می‌شود، همچنین طرح احیاگران آبادی که موجب رونق و پیشرفت روستاها می‌شود با جدیت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

اسکندری‌نسب در ادامه با اشاره به تعامل با رسانه‌ها، خود را از خانواده رسانه دانست و بر اهمیت آن‌ها تأکید و تصریح کرد: با خبرگزاری فارس آشنایی دارم، همه رسانه‌هایی که برای پیشبرد اهداف نظام فعالیت می‌کنند، قابل احترام هستند و وجه تمایزی بین هیچ‌ یک از آن‌ها نیست، زیرا همه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی کار می‌کنند.

انتهای پیام/80016/ژ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول