اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

معاون کمیته امداد آذربایجان غربی:

پرداخت 530 میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان آذربایجان غربی توسط مردم

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: 530 میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان آذربایجان غربی توسط مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی پرداخت شد.

پرداخت 530 میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان آذربایجان غربی توسط مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علی‌محمد ذوالفقاری در نشست بررسی مشکلات مددجویان که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ۸۰ میلیارد تومان از مبلغ فوق از محل فطریه و مابقی از محل طرح اکرام ایتام و صندوق صدقات، مفتاح الجنه جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان در اجرای طرح محسنین ۳۲۰ هزار حامی برای حمایت از فرزندان خانواده‌های دارای سرپرست بیماری صعب العلاج، زندانی و سالمند ثبت نام کرده‌اند، افزود: در حال حاضر ۳۳۰ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت یک میلیون و ۱۰۰ هزار حامی قرار دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه هزینه برطرف کردن فقر از جامعه امروزه بسیار افزایش یافته است، گفت: خیران در کنار کمک‌های دولت  نقش تاثیرگذاری دارند و کمک‌های این افراد در زندگی مردم نیازمند اثرات خوبی را به همراه داشته است.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه اگر هر فرد متمول به اقوام محروم خود کمک کند یا خیران هر محله و صنف نیازمندان محله خود را یاری کنند حجم مراجعه کنندگان به کمیته امداد کاهش خواهد یافت افزود: اصناف و بازاریان می توانند در حوزه محرومیت زدایی نقش موفقی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول