اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی مطرح کرد

پیش‌بینی رشد 36 درصدی کمک‌های مردمی آذربایجان‌غربی در طرحاحسان حسینی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در سال گذشته دو میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کردند و پیش‌بینی می‌شود که در ماه محرم و صفر امسال با رشد 36 درصدی به سه میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

پیش‌بینی رشد 36 درصدی کمک‌های مردمی آذربایجان‌غربی در طرح

جهانبخش رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است: اظهار داشت: طرح احسان حسینی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی افزود: به منظور اجرای این طرح در ایام ماه محرم و صفر از ظرفیت مساجد حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به این کار خیر استفاده شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال نذورات جمع‌آوری شده در بین نیازمندان در همان محله توزیع ‌می‌شود گفت: اولویت توزیع بسته‌های غذایی با خانوارهای ایتام، بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج است.

وی با اشاره به اهداف این طرح بیان کرد: در این رابطه، استفاده از ظرفیت معنوی مومنان در ماه محرم و صفر به منظور سازماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین مستمندان واقعی و نیز تقویت و تبیین فرهنگ احسان از اهداف این طرح است و از سوی دیگر امسال 50 هزار بسته غذایی در تاسوعا و عاشورای حسینی در بین نیازمندان آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

حسینی اظهار داشت: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در سال گذشته دو میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کردند و پیش‌بینی می‌شود که در ماه محرم و صفر امسال با رشد 36 درصدی به سه میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/1011/2/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول