اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

امام جمعه چهاربرج:

شهید حججی‌ها از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه شهید حججی‌ها از رویش‌های انقلاب هستند، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، شهید حججی برای دنیا یک حجت شد و دنیا را به لرزه درآورد.

شهید حججی‌ها از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، جعفر آذرپندار ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج چهاربرج، با اشاره به اهمیت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار به نسل فعلی و آینده، اظهار کرد: دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی است که باید فرهنگ آن به نسل کنونی و نسل‌های بعدی انتقال داد.

وی افزود: همانطور که حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) پیام‌آور کربلا بودند، باید در قبال شهدا زینبی‌وار حرکت کرده و اهمیت کار آنها را تبیین کرد.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال توطئه هستند، گفت: جامعه به مراسم یادواره‌های شهدا نیاز داشته تا راه را گم نکنند و باید در نظر داشت که شهدا برای چه و که رفتند و امنیت جامعه مدیون خون شهدا و نعمت ولایت است.

وی با بیان اینکه شهید حججی‌ها از رویش‌های انقلاب هستند، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، شهید حججی برای دنیا یک حجت شد و دنیا را به لرزه درآورد.

آذرپندار با اشاره به اینکه شهید حججی به سیدالشهدا(ع) اقتدا کرد افزود: بی‌شک مجالس شهدا، مجالس عزت بوده و پرچم و نشانه‌ای هستند تا مسلمانان راه را گم نکنند.

انتهای پیام/2020/1/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول