اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

امام جمعه بندرترکمن:

ملت ایران نباید زیر بار مذاکره مجدد برجام برود/ بخش مهم پازل امنیت نیروی انتظامی است

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه برجام در قسمت نخست علاوه‎بر بی‎نتیجه ماندن نتیجه عکس به همراه داشت، گفت: ملت ایران نباید زیر بار امضاء یا مذاکره دوباره برجام برود.

ملت ایران نباید زیر بار مذاکره مجدد برجام برود/ بخش مهم پازل امنیت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرترکمن، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و با اشاره به تلاش دشمن برای مذاکره مجدد در برجام، اظهار کرد: در حالی که قسمت نخست برجام ناقص مانده است دشمن برای مذاکره مجدد تلاش می‎کند.

*برجام نتیجه عکس به همراه داشت

وی با بیان اینکه برجام در قسمت نخست علاوه‎بر بی‎نتیجه ماندن نتیجه عکس به همراه داشت، گفت: متأسفانه با امضای برجام در نیروگاه‎های هسته‎ای که حاصل تلاش و زحمت شهید علی‎محمدی‎ها و احمدی‎روشن‎ها بود بتن ریخته شد.

امام جمعه بندرترکمن با تأکید بر اینکه ملت ایران نباید زیر بار امضاء یا مذاکره دوباره برجام برود، متذکر شد: همان مذاکره برای ایران کافی است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست، در حالی که برخی آقایان می‎گفتند با امضای برجام می‎خواهند به جامعه خدمت کنند و تحریم‎های دشمن را حذف کنند اما پس از برجام تحریم‎های جدید اضافه شد، مشکلات بانکی همچنان باقی ماند و ایران را به خاطر آزمایش‎های موشکی تحریم کردند.

منصوری به فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور ترکیه اشاره و مطرح کرد: همانطور که معظم‎له فرمودند آمریکا و قدرت‎های خارجی قابل اعتماد نیستند و به‎دنبال اسرائیل جدید در منطقه هستند و همه‎پرسی خیانت به منطقه و تهدیدی برای همسایه‎هاست.

وی با گرامیداشت هفته ناجا، بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار، زحمت‎کش و متدین است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در کنار نیروهای امنیتی خدمت می‎کنند و با 150 مأموریت برای خدمت به مردم تلاش می‎کند.

امام جمعه بندرترکمن نیروی انتظامی را قسمت مهمی از پازلی دانست که امنیت را ایجاد می‎کند و یادآور شد: تمام قسمت‎های پازل باید کنار یکدیگر باشند تا امنیت کامل شود که قسمت مهم این پازل را نیروی انتظامی تشکیل می‎دهد.

منصوری با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب، اذعان کرد: نام نیروی انتظامی باید برای نیروهای مؤمن و متدین تداعی‎کننده آرامش  باشد و خلافکاران با شنیدن نام نیروی انتظامی ترس بر اندام آنها بیفتد.

* نیروی انتظامی با کسانی که با رانندگان متخلف با اقتدار و قدرت بالاتری برخورد کند

وی به آمار بالای مرگ‎ومیر بر اثر سوانح رانندگی اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی در جاده‎ها زحمات بسیاری می‎کشد در عین حال آمار مرگ‎ومیر بسیار بالاست طوری که گاهی اوقات آمار فوتی‎ها به 20 هزار نفر هم رسیده و این میزان فوتی با آمار جنگ تحمیلی که پُر از تیر و ترکش بود شباهت دارد.

امام جمعه بندرترکمن ادامه داد: با توجه به آمار بالای مرگ‎ومیر لازم است نیروی انتظامی با اقتدار و قدرت بالاتری با متخلفان و کسانی که امینت جاده را به خطر می‎اندازند و استاندارد رانندگی را رعایت نمی‎کنند برخورد کند.

منصوری در پایان از برگزارکنندگان مراسمات و برنامه‎های سوگواری امام حسین (ع) اعم از هیئات مذهبی، روحانیون، هیئت امنا و خدام مساجد و همه کسانی که به نحوی در برپایی مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) تلاش کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/40/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول