اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رنکینگ ماه اکتبر پاراتکواندو اعلام شد

پوررهنما، صادقیان‌پور و عزیزی در جایگاه نخست

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ورزشكاران پاراتکواندوکار را در ماه اکتبر 2017 اعلام کرد.

پوررهنما، صادقیان‌پور و عزیزی در جایگاه نخست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ورزشکاران پاراتکواندوکار را در ماه اکتبر 2017 (امتیازات این ماه تا پایان سپتامبر محاسبه شده است) اعلام کرد و براساس آن مهدی پوررهنما، سعید صادقیان‌‌پور و اصغر عزیزی در جایگاه نخست جدول قرار گرفتند.

در جدیدترین رنکینگ جهانی که از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده است، سعید صادقیان‌پور در وزن 61- کیلوگرم (K42) با 146 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم (K44) با 169 امتیاز نیز جایگاه نخست جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم (K44) با یک پله صعود و کسب 145/20 امتیاز در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد. محسن عبدی در این وزن جایگاه سیزدهم را در اختیار دارد.

همچنین محمود جعفرزاده در وزن 75- کیلوگرم (K42) با 112/40 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. محمدرضا شعبانی در این وزن نیز رده هفدهم را به خود اختصاص داده است.

احمد نریمانی در وزن 75+ کیلوگرم (K42) و با 78/40 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و سجاد جوانبخت در وزن 61- کیلوگرم (K44) با 66/05 امتیاز جایگاه چهارم جدول رده بندی را به نام خود ثبت کرده است.

نمایندگان کشورمان با ترکیب 5 نفره سعید صادقیان‌پور، مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده، احمد نریمانی و اصغر عزیزی تمرینات خود را به منظور حضوری قدرتمندانه در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که 27 مهرماه در لندن انگلیس برگزار می‌شود، در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می کنند.

امتیاز مسابقات قهرمانی جهان G10 است و به نفر اول 100 امتیاز، نفر دوم 60 امتیاز و نفرات سوم 36 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول