اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

عضو هیئت مدیره انجمن طبیعت گردی ایران:

32.2 درصد وضعیت ظرفیت اقتصادی و گردشگری مشهد نامطلوب است

عضو هیئت مدیره انجمن طبیعت گردی ایران گفت: 32.2 درصد وضعیت ظرفیت اقتصادی و گردشگری مشهد نامطلوب است.

32.2 درصد وضعیت ظرفیت اقتصادی و گردشگری مشهد نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرید جواهرزاده ظهر امروز در میزگرد تخصصی گردشگری، توسعه اقتصاد و پدیده در اتاق کنفرانس شرکت پدیده شاندیز اظهار داشت: میزان مطلوبیت وضعیت ظرفیت اقتصادی و گردشگری مشهد در حال حاضر ۶۷.۸ درصد بوده و همچنین  ۳۲.۲ درصد ظرفیت اقتصادی و گردشگری مشهد نامطلوب است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان شاندیز باید زیرساخت‌ها، ظرفیت‌ها و شرایط این منطقه را فراهم کنند، ادامه داد: شرکت پدیده هنگامی که قصد بر مطلوب شدن را دارد، باید وارد چرخه و جاذبه شده و در کنار این باید از ظرفیت بُردبُرد استفاده کند.

عضو هیئت مدیره انجمن طبیعت‌گردی ایران اشاره کرد: زمانی می‌شود از سرمایه‌گذاری بهره‌مند شد که صاحبان سرمایه و سهامداران و همچنین بنگاه‌های اقتصادی بتوانند سرمایه خود را وارد تکنولوژی کنند.

 وی در ادامه افزود: با توجه به مشکلاتی که تاکنون برای شرکت پدیده پیش آمده مسئولان و مدیران پدیده تا حدودی سعی بر موفقعیت در حوزه‌های مجموعه پدیده داشته‌اند که تا حدودی در بحث اشتغال موفق بوده‌اند.

جواهرزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه‌های اقامتی، فرهنگی و تفریحی در دست کار شرکت پدیده است، ادامه داد: موضوع تصویب وزارت گردشگری در مجلس مطرح شده که البته از نظر وی فعالیت در دفتر ملی، سازمان و وزارتخانه تفاوتی ندارد.

وی اشاره داشت: شرکت پدیده برای استفاده بهینه از منابع خود باید به اقامت،ایجاد منابع، نیازسنجی، حمل‌و‌نقل و ظرفیت‌سنجی توجه ویژه داشته تا چرخه صنعت گردشگری بتواند فعالیت مناسبی در این زمینه داشته باشد.

عضو هیئت مدیره انجمن طبیعت‌گردی ایران تاکید کرد: موقعیت گردشگری ایران نیازمند یک عزم ملی است که متاسفانه در ایران اولویت حوزه گردشگری در جایگاه بالای 100 قرار داشته و ما بدون همکاری مردم نمی‌توانیم در حوزه گردشگری خوب عمل کنیم.

انتهای پیام/70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول