اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

فرمانده سپاه خاتم الانبیا(ص) شهرستان عسلویه خبر داد

اعزام 500 نفر از برترین حلقه های صالحین سپاه خاتم الانبیا به مشهد مقدس

فرمانده سپاه خاتم الانبیا(ص) شهرستان عسلویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 500 نفر از اعضای برترین حلقه‌های صالحین شهرستان عسلویه به این اردوی تفریحی سیاحتی اعزام شده‌اند.

اعزام 500 نفر از برترین حلقه های صالحین سپاه خاتم الانبیا به مشهد مقدس

مهدی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان عسلویه اظهار داشت: 23 نفر از برترین بیسجیان حلقه‌های صالحین سپاه خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان عسلویه به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: هدف از اعزام این بسیجیان به مشهد مقدس، تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان و ایجاد انگیزه بین سرگروه‌ها و متربیان حلقه‌های شجره طیبه صالحین، استفاده از برنامه‌های سیاحتی و زیارتی و زیارت امام هشتم است که از ابتدای امسال تاکنون، 500 نفر از اعضای برترین حلقه‌های صالحین شهرستان عسلویه به این اردوی تفریحی سیاحتی اعزام شده‌اند.

 فرمانده سپاه خاتم الانبیا(ص) شهرستان عسلویه تصریح کرد: این اعزام‌ها از چهار حوزه مقاومت سیدالشهدا، شهدای پتروشیمی، امیرالمومنین(ع) و محمدرسول الله(ص) بوده است.
 
حسن‌زاده تصریح کرد: در این  سفر با هماهنگی‌های انجام شده علاوه بر برنامه‌های جانبی، نشست‌هایی در راستای ارتقاء سطح معرفتی این افراد برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص نحوه انتخاب حلقه‌های برتر گفت: برگزاری جلسات منظم حلقه‌ها، حضور منظم اعضا در حلقه، اجرای برنامه‌های فرهنگی وهمکاری حلقه‌ها با فرمانده پایگاه از جمله مهمترین شاخ‌های انتخاب بوده است.

انتهای پیام 30/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول