اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز خبر داد

کسب رتبه برتر دانشگاه تبریز در بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در حال حاضر ۱۰ دانشگاه برتر و پیشرو در بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی مشخص شدند که در این میان دانشگاه تبریز از جمله این دانشگاه‌هاست.

کسب رتبه برتر دانشگاه تبریز در بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی

حسین امامعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اعلام اینکه براساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت علوم در حال حاضر ۱۰ دانشگاه برتر و پیشرو در بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی مشخص شدند، اظهار داشت: دانشگاه‌های تبریز، تهران، امیرکبیر، علامه طباطبایی، بوعلی همدان، شهید چمران اهواز، کردستان، شهید مدنی تبریز،کرمان و کرمانشاه از جمله دانشگاه‌هایی هستند که در حوزه بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی پیشرو انتخاب شده‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به حمایت صندوق رفاه دانشجویان در بحث بهبود فضای خوابگاهی افزود: سه خوابگاه  با رتبه‌های سه و چهار در این دانشگاه وجود دارد که در تابستان امسال با اعمال تغییراتی ارتقا یافته و ضمن تعمیر و بازسازی به سیستم جدید و پرسرعت اینترنت، فرش، موکت، پرده، دستگاه‌های تندرستی، نورپردازی مجهز و رنگ آمیزی شده‌اند.

دبیر معاونان دانشجویی منطقه ۳ دانشگاه‌های کشور اضافه کرد: در بحث تغذیه دانشجویی نیز تعمیر، بازسازی و تجهیز سلف مرکزی برادران، افتتاح و توسعه رستوران‌های آزاد دانشجویی و تبدیل آشپزخانه‌های سنتی به صنعتی و خرید 2 دستگاه ظرفشویی بزرگ و پیشرفته از کشور آلمان از جمله اقدامات صورت گرفته در این خصوص توسط دانشگاه تبریز است.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ هزار دانشجو در دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل بوده و امکانات رفاهی مناسبی به آنان ارائه می‌شود که 2 منویی بودن غذا در سلف‌های مرکزی، ارائه یارانه در سلف‌های آزاد با تنوع غذایی و ارائه خوابگاه به صددرصد واجدان شرایط، از آن جمله است.

انتهای پیام/ 60023 / 30 /س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول