اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر بناب

نادر داوودی شهردار بناب شد

با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر بناب، نادر داوودی به عنوان شهردار بناب انتخاب و معرفی شد.

نادر داوودی شهردار بناب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، پیش از ظهر امروز اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بناب در جلسه علنی این شورا که با حضور نمایندگان رسانه‌ها و جمعی از شهروندان برگزار شد، به اتفاق آرا نادر داوودی را به عنوان کلیددار شهر بناب انتخاب کردند.

نادر داوودی در ماه‌های آخر دوره چهارم شورای اسلامی شهر بناب به عنوان شهردار انتخاب شده بود و پیش از این نیز با انتخاب اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر بناب به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت می‌کرد.

این گزارش حاکی است، قبل از آغاز رأی‌گیری رئیس شورای اسلامی شهر بناب گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تلاش خواهیم کرد فضای شورا را به سمتی هدایت کنیم که جلسات این شورا به صورت علنی برگزار شود و مردم از اقدامات و فعالیت‌های شورا و منتخبان خود باخبر باشند.

عباس ممقانی سپس با اشاره به روند انتخاب شهردار بناب تصریح کرد: از بین گزینه‌های مطرح 9 نفر با حضور در شورای شهر برنامه‌های خود را ارائه و تشریح کردند که در نهایت سه نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: در ادامه این پروسه با انصراف فرید پناهی یکی از گزینه‌های تصدی پست شهرداری بناب، امروز اعضای شورا از بین 2 کاندیدا یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب و معرفی کردند.

محسن رحیمیان عضو شورای اسلامی شهر بناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه‌ها اظهار کرد: قطعاً با حضور خبرنگاران در جلسات علنی شورای اسلامی شهر شاهد کاهش فساد در سیستم شورا و شهرداری خواهیم بود.

در ادامه این جلسه از اعضای شورای اسلامی شهر بناب نمایندگان، موافقان و مخالفان هریک از کاندیداهای تصدی پست شهرداری بناب دلایل موافقت و مخالفت خود را تشریح و سپس با انجام رأی‌گیری نادر داوودی با نظر اعضای شورای اسلامی شهر بناب شهردار بناب شد.

شهرستان بناب با 140 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.

همچنین شهرداری شهر بناب دارای 417 نفر پرسنل بوده و درجه آن هشت است.

انتهای پیام/60004 /30 /س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول