اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

فرماندار شیراز:

پالایشگاه شیراز باید ساخته شود/ضرورت برپایی کلاس آموزشی برای جذب نیروی بومی در پالایشگاه

فرماندار شیراز با تأکید مجدد بر توسعه پالایشگاه شیراز گفت: برای رونق اشتغال با حفظ استانداردهای زیست‌محیطی، باید پالایشگاه شیراز ساخته شود.

پالایشگاه شیراز باید ساخته شود/ضرورت برپایی کلاس آموزشی برای جذب نیروی بومی در پالایشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از زرقان، حیدر عالیشوندی بعدازظهر امروز در حاشیه آئین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر زرقان در جمع خبرنگاران با تأکید مجدد بر توسعه پالایشگاه شیراز اظهار داشت: همان‌طور که معاون اول رئیس‌جمهور گفت باید پالایشگاه شیراز با حفظ استانداردهای زیست‌محیطی ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصاً به مقوله اقتصاد، تولید و همچنین آسیب‌های اجتماعی ورود کرده‌اند و وظیفه تمام مسؤولان این است که رهنمودهای ایشان را جامه عمل بپوشانند.

فرماندار شیراز افزود: ایجاد و توسعه پالایشگاه شیراز را در زرقان با رعایت تمامی ضوابط زیست‌محیطی دنبال خواهیم کرد چراکه اعتقاد داریم این شهر لایق بهترین‌هاست و باید تا ارتقای این بخش به شهرستان همه زمینه‌های توسعه‌ای دنبال شود.

وی ادامه داد: توجه به محیط‌زیست از اولویت‌هاست و توسعه پالایشگاه باید تمام پیوست‌های زیست‌محیطی را همراه داشته باشد اما باید در توسعه صنایع به سمتی برویم که مضرات احتمالی به حداقل ممکن برسد.

 عالیشوندی اضافه کرد: صنایعی همچون پالایشگاه شیراز می‌تواند مزایای فراوانی برای منطقه‌ای ایفا کند و باید برای رونق اقتصادی و تولید محصولات آن با برنامه‌ریزی مناسب به اقتصاد مملکت کمک کرد.

وی با تأکید بر نگاه همه‌جانبه به توسعه پالایشگاه شیراز گفت: در برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای پالایشگاه شیراز باید برای جذب حداقل ۶۰ درصد نیروی متخصص ماهر و نیمه ماهر بومی برنامه داشت.

فرماندار شیراز افزود: جا دارد با هماهنگی وزارت نفت یکسری کلاس آموزشی تخصصی در زمینه‌های موردنیاز پالایشگاه شیراز برگزار تا زمینه برای جذب نیروی انسانی و افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه مهیا شود.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول