اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی:

سامانه جامع گردشگری و خبرگزاری تبریز 2018 راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، از ایجاد سامانه جامع گردشگری و خبرگزاری تبریز 2018 خبر داد و گفت: این دو سامانه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در تبریز رونمایی خواهد شد.

سامانه جامع گردشگری و خبرگزاری تبریز 2018 راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی آبدار امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به احصا و تصویب تمام پروژه‌ها و برنامه‌های تبریز 2018 اظهار کرد: تمام برنامه‌های این رویداد ملی کاملا به صورت مدون و منسجم آماده و تهیه شده است و برای اجرای هر چه بهتر آنها نیاز به تخصیص بودجه داریم که نمایندگان استان در این حوزه در حال رایزنی هستند.

وی با اعلام این مطلب افزود: حجم ریالی این برنامه‌ها 765 میلیارد تومان مربوط به 22 دستگاه اجرایی و 263 میلیارد مربوط به پروژه‌های شهرداری تبریز و بقیه مربوط به دستگاه‌های اجرایی کاملا احصا و در قالب کتابچه‌ های ویژه‌ای به اسم تبریز 2018 آماده شده است و در اختیار مسوولان کشوری و مدیران استانی قرار گرفته است.

آبدار افزود: با توجه به حضور نمایندگان استان در شورای سیاست‌گذاری ملی و ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی استان، امیدواریم در تحقق این بودجه همکاری، مساعدت و تسریع شود.

وی تشریح کرد: با توجه به زمان تصویب تبریز 2018 در هیات دولت، پس از تصویب بودجه 96، ایجاد ردیف ویژه تبریز 2018 در بودجه 97 را پیگیری می‌کنیم و در این راستا به نقش بخش خصوصی و مردم که معتقدم 70 درصد این رویداد متکی به آنهاست، توجه ویژه‌ای داریم.

آبدار با تقدیر از سیاست شورای شهر تبریز در تدوین بودجه‌ فرهنگی و مبتنی بر گردشگری و نیز اقدامات شهرداری کلان‌شهر تبریز گفت: امیدواریم با همت شهرداری تبریز، پروژه‌های حائز اهمیتی همچون اتمام مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، بهسازی و زیباسازی مسیرهای گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی و نیز احداث سرویس‌های بهداشتی که در اولویت پروژه‌های زیرساختی شهرداری تبریز است، انجام پذیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی، از ایجاد سامانه جامع گردشگری و خبرگزاری تبریز 2018 خبر داد و گفت: این دو سامانه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در تبریز رونمایی خواهد شد.

آبدار با اشاره به اینکه شهرداری تبریز میزبان اصلی تبریز 2018 است و تمهیدات ورود به رویداد که با مراسم افتتاحیه تبریز 2018 خواهد بود، باید از سوی شهرداری به شایستگی فراهم شود، افزود: سه تاریخ برای مراسم افتتاحیه به شورای سیاست‌گذاری ملی اعلام کرده‌ایم و پس از اخذ نظر ایشان در جلسه‌ای با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار آذربایجان‌شرقی نهایی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ج/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول