اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس عنوان کرد

عدم موفقیت مسوولان در کنترل بیماری تب برفکی و بیماری‌های دام و طیور/ بانک‌ها خون کشاورزان را می‌مکند!

نماینده مردم سراب در مجلس با اشاره به اینکه مسوولان در کنترل بیماری تب برفکی و بیماری‌های دام وم طیور موفق نبودند، گفت: این سهل‌انگاری افراد سبب شده که دامداران و مرغداران کشور هر ساله میلیاردها تومان خسارت ببینند.

عدم موفقیت مسوولان در کنترل بیماری تب برفکی و بیماری‌های دام و طیور/ بانک‌ها خون کشاورزان را می‌مکند!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به نقل از دفتر نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، یوسف داوودی اظهار کرد: چرا عده‌ای از مسوولان تلاش می‌کنند که صنایع کشور بیش از پیش به کشورهای بیگانه وابسته شود و اجازه داده نمی‌شود که مردم سراب از این ثروت خدادادی استفاده کنند و میلیاردها دلار ارز کشور به این دلایل خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پایه اقتصاد کشور به دوش دامداران ایرانی است، افزود: وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور باید به فریاد دامداران و مرغداران و کشاورزان مظلوم و زحمت‌کش کشور برسند چرا که در حال نابودی هستند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌های کشور با سودها و جریمه‌های نجومی خون کشاورزان و دامداران را مکیده‌اند، ادامه داد: بانک‌ها کشاورزان و دامداران را یکی پس از دیگری ورشکسته و متواری کرده‌اند، کجای این سیاست اقتصاد مقاومتی است؟ عدم موفقیت وزارت جهاد کشاورزی سبب شده ایران از بیش از 20 کشور جهان واردکننده گوشت سفید، قرمز و محصولات کشاورزی شود از این رو باید پرسید خودکفایی گندم کجاست هر ساله هزاران هکتار از مزارع کشور لم‌یزرع شده و هزاران نفر به خیل عظیم بیکاران اضافه می‌شوند. 

مسوولان مربوطه در کنترل بیماری تب برفکی و بیماری‌های دام وم طیور همانند آنفلوانزا موفق نبودند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسوولان مربوطه در کنترل بیماری تب برفکی و بیماری‌های دام وم طیور همانند آنفلوانزا موفق نبودند، تصریح کرد: این سهل‌انگاری افراد سبب شده که دامداران و مرغداران کشور هر ساله میلیاردها تومان خسارت ببینند و خسارت آنها جبران نمی‌شود و وارد کردن محصولات کشاورزی تراریخته و دستکاری ژنتیکی سبب آسیب‌رسانی به سلامت غذایی شده است و بهره‌های نجومی بانک‌ها سبب تعطیلی واحدهای تولیدی و صنایع کشور شده است.

داوودی با بیان اینکه گاز تعدادی از مدارس روستاها در شهرستان سراب قطع شده است، اظها کرد: این ایراد بزرگی به آموزش و پرورش کشور بوده که به دلیل بدهی گاز مدارس در روستاها و شهرستان سراب قطع شده است از این رو باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول