اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

اولین جلسه حزب اتحاد ملت حوزه گناباد برگزار شد

اولین جلسه حزب اتحاد ملت حوزه گناباد با حضور جمعی از مسوولین استانی این حزب در گناباد برگزار شد.

اولین جلسه حزب اتحاد ملت حوزه گناباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، صبح امروز اولین جلسه حزب اتحاد ملت حوزه گناباد با حضور جمعی از مسئولین استانی این حزب در این شهرستان برگزار شد.

بهمن شیر دل، دبیر منطقه خراسان رضوی حزب اتحاد ملت در این جلسه با اشاره به اینکه حزب اتحاد ملت مجوز فعالیت خود را در سال 94 از وزارت کشور کسب کرده است، اظهر داشت:  قرار است در سراسر شهرستان‌ها و بخش‌های کشور، این حزب سیاسی فعالیت داشته باشد.

در ادامه این جلسه، مسئول کمیته تشکیلات این حزب در خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر تمرکز حزب بر آموزش‌های حزبی و تشکیلاتی قرار دارد، بیان کرد: حزب اتحاد ملت با گرایشات اصلاح‌طلبانه قصد فعالیت آشکار و شناسنامه‌دار در چهار چوب نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی را دارد.

مهدی عبایی ادامه داد: محافل مختلف بستر اصلی احزاب هستند که باید با عنوانین مختلف تقویت شوند.

وی با بیان اینکه حزب اتحاد ملت به دنبال فرصت‌طلبی نیست، اضافه کرد: گرچه یکی از کارکردهای احزاب، مشارکت در اداره کشور است، اما هرگز حزب اتحاد ملت قدرت را به‌دلیل قدرت نمی‌خواهد، بلکه قدرت وقتی ارزش دارد که بتوان مشکلات کشور و مردم را حل کرد.

مسئول کمیته تشکیلات این حزب در خراسان رضوی با اشاره به اینکه حزب اتحاد ملت منافع کشور را بر منافع حزبی و تشکیلاتی خود ترجیح می‌دهد، یادآور شد: به نادرستی عده‌ای در کشور چنین وانمود می‌کنند که اصلاح‌طلبان به دنبال براندازی هستند در صورتی که حزب اتحاد ملت به دنبال تقویت و قدرت یافتن نظام جمهوری اسلامی است.

عبایی متذکر شد: فعالیت سایر احزاب چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب ضامن بقا و امنیت برای کار حزبی و تشکیلاتی است و ما باید از فعالیت همه احزاب استقبال کنیم.

گفتنی است؛ در این جلسه مهدی علیپور با اکثریت آرا به عنوان مسئول حوزه گناباد حزب اتحاد ملت ایران اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول