اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

همزمان با روز ملی روستا

همایش روز ملی عشایر و روستا در پارس آباد برگزار شد

همایش روز ملی عشایر و روستا در روستای پیریواتلو شهرستان پارس آباد برگزار شد.

همایش روز ملی عشایر و روستا در پارس آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با روز ملی عشایر و روستا همایشی به همین مناسبت با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستان پارس آباد در روستای پیریواتلو این شهرستان برگزار شد.

در این همایش اکبر صمدی، فرماندار شهرستان پارس آباد، روستاها را موتور محرکه اقتصاد هر کشور دانست.

وی همچنین بر لزوم توجه بیشتر به جامعه عشایری و توسعه آبادانی روستاها نیز تاکید کرد و از دستگاه‌های مربوطه خواست تا از تولید کنندگان روستایی حمایت‌های لازم را داشته باشند.

فرماندار پارس آباد در ادامه با بیان اینکه دولت آن‌چنان که باید زیر ساخت‌های لازم برای گردشگری در این منطقه ایجاد نکرده است و این مردم هستند که خودجوش برنامه‌های این چنین را اجرا می‌کنند، افزود: در اینده برای کلیه مناطق گردشگری شهرستان پارس آباد برنامه خواهیم داشت که بر اجرای آن بالغ بر 2میلیاردتومان اعتبار اختصاص یافته است.

صمدی همچنین برای حل مشکلات روستای پیریواتلو از قبیل ایجاد پارک برای اهالی در محل برگزاری همایش روز روستا، حل مشکل عدم انتن دهی تلفن همراه نیز قول مساعد داد.

محبوب حسینی، بخشدار مرکزی پارس اباد از اختصاص ده هزار میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی به اشتغال جوانان روستایی با ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب و کار و توسعه گردشگری در روستاها خبر داد.

انتهای پیام 3356/111

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول