اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس به فارس خبر داد

زمین‌خواری صدها میلیاردی، واردات ۳۰۰خودرو و انتصاب داماد وزیر در زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به زمین‌خواری صدها میلیاردی و واردات بیش از 300 خودروی خارجی میلیاردی از سوی وابستگان مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: داماد یکی از وزرا به سمت مدیرعاملی ماشین‌سازی اراک،یکی از شرکتهای وابسته به صندوق منصوب شده است.

زمین‌خواری صدها میلیاردی، واردات ۳۰۰خودرو و انتصاب داماد وزیر در زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات نشست امروز این کمیسیون با موضوع جمع‌بندی گزارش هیئت‌تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: چند محور مهم این گزارش در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از جمله مسائل مطرح شده که بسیار مایه تاسف اعضای کمیسیون شد، زمین‌خواری چند صد میلیاردی از سوی وابستگان به مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و واردات بیش از 300 دستگاه خودروی خارجی میلیاردی بود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی موضوع انتصابات فامیلی در برخی از شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان را محور دیگر به بحث گذاشته شده از گزارش هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان طی جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد و گفت: براساس گزارش هیات تحقیق و تفحص داماد یکی از وزرا به سِمت مدیرعاملی یکی از شرکت‌های وابسته به صندوق یعنی شرکت ماشین‌سازی اراک منصوب شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول