اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

رئیس ستاد اربعین پیشوا:

مردم ایران قدردان فرهنگ حسینی هستند/ آمریکا از روزهای آغازین انقلاب علیه ایران توطئه کرده است

رئیس ستاد اربعین شهرستان پیشوا گفت: مردم ایران قدردان فرهنگ حسینی هستند و آمریکا از روزهای آغازین انقلاب تا امروز علیه کشورمان توطئه کرده است.

مردم ایران قدردان فرهنگ حسینی هستند/ آمریکا از روزهای آغازین انقلاب علیه ایران توطئه کرده است

محمدکرم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران بیان داشت: راهپیمایی عظیم اربعین با حضور بیش از 20 میلیون انسان آزاده برگزار می‌شود و اگر همه دنیا هر چه دارند را روی هم بگذارند، نمی‌توانند چنین حرکت وسیعی راه بیندازند و باید قدر این نهضت و حرکت اسلامی و انسانی را بدانیم.

محمدی گفت: همه آزادی‌خواهان و مبارزان دنیا برای اینکه نهضت خود را تحقق بخشند، به اقیانوس حسینی متصل می‌شوند و این نهضت، الهام‌بخش تمام انقلاب‌های بزرگ جهان است.

رئیس ستاد اربعین شهرستان پیشوا به حرکات مغرضانه دشمنان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز سبزپوشان سرافراز این نظام و مردان و زنانی که در میان آتش و خون از انسانیت حریت و از نهضت حسینی دفاع می‌کنند و به یاری مظلومان جهان می‌شتابند، مورد هجمه استکبار قرار گرفته‌اند؛ اما این خیالی باطل بیش نیست.

محمدی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهوری اظهار کرد: سپاه پاسداران قلب ملت، عین ملت و عین نهضت حسینی است و این بزرگ‌مردان و زنان و انسان‌هایی که راه حسین (ع) را انتخاب کرده‌اند، آزموده‌هایی هستند که آزادی، استقلال، توسعه و قدرت این ملت را با هزینه به دست آورده‌اند و در نتیجه جزو جدایی‌ناپذیر ملت هستند.

وی افزود: ملت ما با وجود همه سبک و سیاق‌ها و تفاوت‌هایی که در بینش‌های خود دارند، با هیچ ابرقدرت متجاوزی سر سازش نخواهند داشت و آزادی و استقلال این کشور را که با تلاش فرزندان این مرزوبوم، شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهیدان به دست آمده است، معامله نخواهند کرد.

رئیس ستاد اربعین شهرستان پیشوا گفت: ملت ایران همه یک‌صدا پشت سر رهبری از کشور دفاع خواهند کرد و از فرزندان این آب و خاک با همه وجود و با افتخار، پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

محمدی اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از روزهای آغازین انقلاب تا امروز علیه این کشور توطئه کرده است؛ اما ایران اسلامی به فضل خدا، تمسک به پیامبر (ص) و فرزندانش و اتصال به دین آزادی‌بخش اسلام در همه صحنه‌ها موفق، آبدیده و با عبرت فراوان مقابل استکبار ایستاده و در امتحانات مختلف موفق بوده است.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه در همه مجامع به‌ویژه مجامع علمی باید قدردان دستاوردهای نظام و انقلاب باشیم، گفت: همواره باید رنج‌ها و زحماتی که دیگران برای استقلال این کشور کشیده‌اند را پاس بداریم و با تأسی از مکتب اهل‌بیت (ع) در جهت پاسداشت آموزه‌های دینی تلاش کنیم.

انتهای پیام/2568/م 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول