اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

محمد کشاورز:

بازی کیفیت بالایی داشت و مستحق پیروزی بودیم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی کیفیت بالایی داشت و مستحق پیروزی بودیم، از تساوی راضی نبوده و به دنبال جبران در بازی‌های بعدی هستیم.

بازی کیفیت بالایی داشت و مستحق پیروزی بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز پس از تساوی 4 بر 4 گیتی‌پسند برابر حفاری اهواز، اظهار داشت: بازی بسیار خوب و زیبا بود و حفاری از تیم‌های خوب لیگ برتر است و توپ و میدان در اختیار ما بود؛ در کل بازی کیفیت بالایی داشت و مستحق پیروزی بودیم و از تساوی راضی نبوده و به دنبال جبران در بازی‌های بعدی هستیم.

وی افزود: داوری مشکل خاصی نداشت و تیمی که همیشه برای برد وارد زمین می‌شود فشار‌هایی را حس می‌کند و گیتی‌پسند که می‌خواهد قهرمان شود همیشه برای پیروزی به میدان می‌رود و استرس وجود دارد اما این فشار‌ها معمولی هستند.

کاپیتان تیم گیتی‌پسند ادامه داد: مشکل در زدن گل داریم و موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کنیم، بازی قبلی با مس سونگون نیز این اتفاق افتاد و از 30 فرصت گل تنها 3 گل زدیم و باید در بخش گلزنی کار بیشتری انجام دهیم؛ تیمی که موقعیت‌های زیاد خود را به گل تبدیل نکند فشار روی دفاعش زیاد می‌شود و روی تک موقعیت‌ها گل می‌خورد.

کشاورز در خصوص بازی هفته آینده با تاسیسات دریایی گفت: این تیم بسیار خوب بازی می‌کند و قهرمانی ایران و آسیا را در کارنامه دارد و از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است، برای ما فرقی ندارد و تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز انجام می‌دهیم اما بازی بسیار سخت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خواسته ما از وزیر ورزش این است که به فوتسال اهمیت دهد چرا که این رشته سکوی جهانی دارد و از معدود‌ رشته‌های تیمی ایران است که دنیا روی آن حساب ویژه باز می‌کند و امیدوار هستم در ایران نیز این‌گونه شود.

انتهای پیام/63090/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول