اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

هجدهمین قسمت از برنامه «مطب مجازی»

سؤالات خود را از «متخصص قلب و عروق» بپرسید

متخصص قلب و عروق کودکان برای پاسخ‌گویی به سؤالات پزشکی مخاطبان خبرگزاری فارس، مهمان هجدهمین قسمت از برنامه «مطب مجازی» خواهد بود.

سؤالات خود را از «متخصص قلب و عروق» بپرسید

به‌ گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، این خبرگزای در راستای ارتقای سطح دانش سلامت مردم و برای حفظ و مراقبت از سلامت جسمی و روانی در جامعه و همچنین پیشگیری و آموزش شناخت برخی علایم و مشکلات زمینه‌ای بیماری‌ها، مطالب آموزشی و مصاحبه‌هایی را با بهره‌گیری از بهترین پزشکان کشور که هر هفته مهمان برنامه «مطب مجازی» هستند، منتشر می‌کند.

همچنین برای بالابردن سطح خدمت‌رسانی و ارتقا سلامت در جامعه و تعامل دو سویه، مخاطبان فارس می‌توانید پرسش‌های خود از پزشک مهمان هفته را در تماس با شماره تلفن 02188911667 یا آیدی تلگرامی fars_health@ تا تاریخ 23 مهرماه مطرح کرده و پاسخ‌های خود را از طریق برنامه «مطب مجازی» در صفحه مشاوره سلامت خبرگزاری فارس دریافت کنند.

مهمان هجدهمین قسمت برنامه مطب مجازی

دکتر محمدرفیع خورگامی، فوق تخصص قلب کودکان، فلوشیپ آریتمی و الکتروفیزیلوژی برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان مهمان هجدهمین قسمت از برنامه «مطب مجازی» خبرگزاری فارس خواهد بود.

خورگامی در حال حاضر بعنوان استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران و پزشک متخصص بیماری‌های قلب کودکان در بیمارستان قلب شهید رجایی مشغول فعالیت است.

مخاطبان فارس می‌توانند سوالات خود را در زمینه بیماری‌های قلب کودکان و نوجوانان، تپش قلب و... را از طریق روش‌های اعلام شده مطرح کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول