اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز:

شیراز مرکز صلح و مدارا میان ادیان و مذاهب است/ کوچه «ادیان»، توریستی می‌شود

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شیراز مرکز صلح، دوستی و مدارا میان ادیان و مذاهب زرتشتی، مسیحی و کلیمی است و باید بستری ایجاد شود تا زمینه ورود گردشگران بیشتری را به این شهر ایجاد کنیم.

شیراز مرکز صلح و مدارا میان ادیان و مذاهب است/ کوچه «ادیان»، توریستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سولماز دهقانی بعد از امروز در حاشیه بازدید از انجمن زرتشتیان شیراز در سخنانی با اشاره به اینکه در شهری زندگی می‌کنیم که در کوچه ادیان آن عبادتگاه زرتشتیان، مسیحیان و کلیمیان است، افزود: باید بستری فراهم شود تا گردشگرانی که به شیراز می‌آیند از نحوه برگزاری عید نوروز توسط زرتشتیان آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی گردشگران خارجی با آداب‌ و رسوم اقلیت‌های مذهبی ایران به‌ویژه شیراز گامی مؤثر در رونق اقتصادی و گردشگری است.

شهردار منطقه 2 شیراز هم در ادامه این دیدار اظهار داشت: کوچه معروف به ادیان در شیراز است که در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌کنند که سه دین رسمی در کنار هم و آزادانه آئین‌های خود را برگزار کنند.

قاسم اکبری خاطرنشان کرد: با ادیان رسمی کشور هیچ‌گونه مشکلی نداشته و شهرداری منطقه 2 از سال گذشته اقدام به سنگفرش کردن کوچه ادیان کرده است و از ظرفیت‌های خود برای ارائه تجهیزات و امکانات رفاهی به اقلیت‌های مستقر در شیراز بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول