اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مسؤول روابط عمومی هیأت فوتبال استان زنجان:

تیم فوتبال پرواز زنجان، قهرمان لیگ برتر استان زنجان شد

مسؤول روابط عمومی هیأت فوتبال استان زنجان از قهرمانی تیم فوتبال پرواز زنجان در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان خبر داد و گفت: این تیم روز گذشته با کسب نتیجه مساوی 2 بر 2 در مقابل تیم رستگار دندی به این عنوان دست یافت.

تیم فوتبال پرواز زنجان، قهرمان لیگ برتر استان زنجان شد

مهدی ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه هیأت فوتبال استان زنجان امسال برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری لیگ‌های فوتبال در رده‌های سنی مختلف انجام داده است، اظهار کرد: در همین راستا روز گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال استان زنجان با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

وی از قهرمانی تیم فوتبال پرواز زنجان در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان زنجان خبر داد و گفت: این تیم روز گذشته با کسب نتیجه مساوی 2 بر 2 در مقابل تیم رستگار دندی به این عنوان دست یافت.

مسؤول روابط عمومی هیأت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه بعد از تیم فوتبال پرواز زنجان، تیم رستگار شهر دندی به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال استان زنجان دست یافت، ابراز کرد: در هفته پایانی مسابقات شهرداری قیدار نیز با نتیجه 3 بر یک تیم پرسپولیس هیدج را از پیش رو برداشت.

ناصحی با اشاره به اینکه بازی دو تیم پترو خلیج خرم‌دره و ماشین سازی صایین قلعه به علت حاضر نشدن تیم شهرستان خرم‌دره برگزار نشد، تصریح کرد: در این هفته از مسابقات تیم البرز شهرداری زنجان نیز 4 بر 2 تیم شاهین عدالت را شکست داد.

مسؤول روابط عمومی هیأت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه امسال لیگ برتر فوتبال استان زنجان در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد، گفت: برنامه‌ریزی شده تا سال آینده لیگ برتر فوتبال استان زنجان در سطح بهتری برگزار شود.

ناصحی در ادامه از دعوت بازیکنان فوتبال زنجان به اردوهای مختلف تیم ملی خبر داد و افزود: در همین راستا میثم ایمانی از باشگاه ستارگان طلایی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان ایران دعوت شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۱۶/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول