اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

ترامپ با نقض برجام دنبال امتیازگیری است

امام جمعه موقت همدان گفت: رئیس‌جمهور آمریکا با نقض برجام دنبال امتیازگیری است.

ترامپ با نقض برجام دنبال امتیازگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد جوادی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه امام زین‌العابدین(ع) مصیبت‌های زیادی را پس از عاشورا به جان کشید، اظهار کرد: امام سجاد(ع) همواره توصیه می‌کردند که کمک به مردم و دینداری فراموش نشود.

وی با بیان اینکه ایشان در طول زندگی خود حتی یک لحظه از خدای متعال غفلت نکردند و همواره به یاد مسلمانان بودند، گفت: جامعه شیعه و مسلمان نیز باید در این زمینه قدم در راه امام خود بگذارند.

جوادی با اشاره به اینکه باید سبک زندگی اسلامی را جدی گرفت، افزود: خودتان قضاوت کنید که زندگی امروز ما چقدر شبیه شیوه زندگی امامان است؟

وی خطاب به نمازگزاران با تاکید بر اینکه هر وقت حق را دیدید بگویید، مطمئن باشید گرسنه نمی‌مانید اظهار کرد: وقتی به ائمه(ع) ظلم می‌شد عده‌ای حق را می‌دیدند ولی زبان باز نمی‌کردند که همین موضوع باعث بدبختی آنها شد.

جوادی خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) خطاب به فرزند بزرگوارشان امام باقر(ع) فرمودند، «هیچ گاه با شخص گناهکار و مفسد، بخیل، دروغگو، نادان ارتباط نگیر که تبعات بسیاری دارد».

وی در ادامه سخنانش با گریزی به مسائل سیاسی، ترامپ را جنایتکار و دیوانه‌ای عجیب خواند که می‌خواهد وضعیت خود را با برجام مشخص کند و دنبال امتیازگیری است، از سوی دیگر به دنبال خروج آمریکا از یونسکو و دیگر تعهدهایی است که داده است.

امام جمعه موقت همدان فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک و شهادت پنجمین شهید محراب را تسلیت گفت و افزود: روز پیوند اولیا و مربیان را در پیش داریم؛ اگر بتوانیم ارتباط خوبی بین اولیا و مدارس ایجاد کنیم نتایج تربیتی و آموزشی خوبی حاصل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه نباید از فرزندان خود غافل باشیم و همواره باید پیگیر مسائل آنها بود، گفت: آنچه که در مدرسه توسط مربیان انجام می‌شود نباید در خانه نقض نشود و بالعکس؛

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول