اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

امام جمعه اهرم:

برجام هر روز جلوه‌ای از شرارت امریکائی‌ها را بیشتر نشان می‌دهد

امام جمعه اهرم گفت: برجام هر روز جلوه‌ای از شرارت امریکائی‌ها را بیشتر نشان می‌دهد و رفتار آمریکایی‌ها در قضیه برجام حرف امام راحل(ره) را اثبات می‌کند.

برجام هر روز جلوه‌ای از شرارت امریکائی‌ها را بیشتر نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت سیدالسجادین حضرت امام زین‌العابدین(ع) اظهار داشت : تاریخ نقل شده که حضرت امام سجاد (ع)  بعداز واقعه کربلا 40 سال زندگی کردند و در گسترش و توسعه فرهنگ عاشورا، رسالت حسینی خود را با نوشتن صحیفه سجادیه که حاوی دعاهای پرمعنی است به یادگار گذاشتند.

وی با اشاره به مواضع خصمانه رئیس جمهور امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تروریستی خواندن این نهاد مقدس، افزود: در مردادماه سال‌جاری نمایندگان مجلس امریکا طرح‌های تحریمی خود علیه ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب  کردند که در این طرح ، صنایع دفاعی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران شامل شد که هدف ضربه‌زدن به نیروهای مسلح ما بوده است .

امام جمعه اهرم یادآور شد: طرح تحریمی جدید امریکا شامل همه کسانی که به نوعی با جمهوری اسلامی در تماس هستند و در صنایع دفاعی و معاملات و داد وستدها نقشی دارند شامل می‌شود که آنها را از سفر به امریکا منع می‌کند.

راستگو با بیان این که امریکائی‌ها نهاد مقدس سپاه، حماس و نیروهای مردمی عراق را در لیست تحریم‌ها قرار داده‌اند، گفت: باید به این نکته توجه شود چرا امریکایی‌ها با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افتاده و به مقابله با آن برخاسته‌اند وبا حرکتی خصمانه آن را یک سازمان تروریستی می‌دانند.

وی عنوان کرد: برای دفاع از امنیت ملی کشور همه مسوولان باید همدل از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کنند.

راستگو با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاهش به اشاره مقام معظم رهبری است ادامه داد: اگر کوتاه بیائیم دشمن جلوتر خواهد آمد و برجام هر روز جلوه‌ای از شرارت امریکائی‌ها را بیشتر نشان می‌دهد.

وی با بیان این که حضرت امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ دانستند، گفت: امروز رفتار آمریکایی‌ها در قضیه برجام حرف امام را اثبات می‌کند و مسوولان باید به مسوولان فاسد امریکا اثبات کنند که به مردم خود متکی هستند و ملت ایران در واقع سر مواضع عزتمندانه، قدرت‌مندانه و شرافت‌مندانه خود خواهند ایستاد و در قاموس و فرهنگ ما عقب‌نشینی بر سرمنافع ملی وجود ندارد.

راستگو  ضمن تذکر دلسوزانه و نصحیت به افرادی که قرار است چند صباحی سکان‌دار شهر اهرم شوند، گفت: هر کاری که می‌خواهند، انجام دهند اما با آبروی شهر و مردم بازی نکنند.

 وی ادامه داد: طی این ده سال برای  شهر اهرم خیلی زحمت کشیده شده، خون دل‌ها خورده شده تا هویت فرهنگی شهر اهرم زنده شود و با برگزاری کنگره‌های فراوان گام‌های اساسی برای معرفی بزرگان این شهر به کشور انجام شده است که باید پاسداشت آنها باشیم.

امام جمعه اهرم افزود: امروز اهرم با علم‌الهدای اهرمی، معتقد اهرمی و بزرگان دیگر شناخته شده است  و اگر هم کسی خواست از مسئولان مطالبه گری داشته باشد وخواسته و مشکلات شهر را انعکاس دهند عاقلانه رفتار کند.

وی بیان کرد: امروز اخبار به سرعت انعکاس پیدا می‌کند و از محضر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری عذر‌خواهی می‌کنیم که این گونه در درخواست‌ها به ساحت مقدس ولی فقیه در استان جسارت شده است و تصاویری که مایه شرمساری است در فضای مجازی و رسانه‌ها در کشور پخش شده، آن هم در شهری که با بزرگ و مظاهرش برای کشور شناخته شده است.

راستگو ادامه داد: تلاش می‌شود یک موکب برای اربعین از اهرم و به نام علم‌الهدای اهرمی در کربلا بپا کنیم اما یکباره تصاویری از گلزار شهدا که جاییی بسیار مقدس برای ملت ایران است و عزیزان‌ترین کسان این مملکت آرمیده‌اند این گونه توسط فردی گرفته و دست به دست می‌شود که از دادستان شهرستان تنگستان تقاضا دارم ورود پیدا کرده و هر جا عفت عمومی جریحه‌دار می‌شود بر اساس قانون رسیدگی کند.

انتهای پیام/40/3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول