اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

در سال جاری

5 نفر در محور توسکستان به شاهرود جان باختند

رئیس پلیس راه‌های‌ گلستان از جان باختن پنج نفر در محور توسکستان به شاهرود خبر داد و گفت: متاسفانه در سال جاری شاهد جان باختن پنج تن در محور توسکستان به شاهرود بودیم.

5 نفر در محور توسکستان به شاهرود جان باختند

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی عبدی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه در سال جاری در محور توسکستان به شاهرود پنج نفر جان باختند.

وی تصریح کرد: محور توسکستان به شاهرود زیرمجموعه گرگان به علی‌آبادکتول است گاها یک تیم در حال فعالیت هستند در روزهای تعطیلات حجم تردد در این محور سنگین است دو تیم به محور توسکستان به شاهرود اعزام می‌شوند.

رئیس پلیس راه‌های‌ گلستان ابراز کرد: پلیس راه گلستان به صورت دائمی یک تیم در محور توسکستان به شاهرود در حال فعالیت هستند و به دلیل کمبود نیروی انسانی و عدم امکانات مناسب متاسفانه بیش از یک تیم نمی‌توانیم در این مسیر مستقر کنیم.

عبدی یادآور شد: محور توسکستان به شاهرود یک محور روستایی است و در ایام تعطیلات حجم تردد در این مسیر بسیار سنگین خواهد بود و تردد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در این محور نداریم مگر حدفاصل سنگ‌شکن‌ها تا محور اصلی که کامیون‌ها شن بار می‌کنند تردد می‌کنند و اجازه تردد نیز دارند.

رئیس پلیس راه‌‌های گلستان افزود: کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین از محور توسکستان به سمت بالا اجازه تردد ندارند و همکاران ما در این مسیر نظارت دارند.

وی بیان کرد: باید این مسیر ارتقا داده شود زیرا این مسیر یک مسیر کشوری و استانی است و مسوولان متولی باید به این محور بیاندیشند و این موضوع را پیگیری کنند و تلاش بیشتری به محور توسکستان به شاهرود شود.

عبدی درخصوص میزان تصادفات در محور توسکستان به شاهرود ابراز کرد: اگر خاکریزها به دیواره‌های سنگی تبدیل شود و جلوی دیواره‌ها به نوعی خاک ریخته شود به محض برخورد خودرو به دیواره سنگی دیگر شاهد سقوط خودرو به دره نخواهیم بود.

رئیس پلیس راه‌‌های گلستان تصریح کرد: محور توسکستان به شاهرود یک محور روستایی تعریف شده است و با این وجود تردد کشوری و استانی در این مسیر را شاهد هستیم و در ایام تعطیل تردد بسیار سنگینی در این محور ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/30/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول