اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد

ساخت 14 باب مسجد و مدرسه در حوزه خدمات روبنایی مسکن مهر استان مرکزی

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی مهم‌ترین اقدامات حوزه مسکن و ساختمان را در حوزه خدمات روبنایی مسکن مهر را ساخت 8 باب مسجد و 6 باب مدرسه عنوان کرد.

ساخت 14 باب مسجد و مدرسه در حوزه خدمات روبنایی مسکن مهر استان مرکزی

 مجید شارقی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به اهمیت تقویت زیرساخت‌های مرتبط با فرهنگ ارزشمند اقامه نماز جماعت، ساخت و تحویل هشت باب مسجد در پروژه‌های مسکن مهر شهرهای خمین، محلات، دلیجان، مهاجران و اراک از سال‌های اخیر با جدیت در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد با تلاش‌های انجام شده 7 باب مسجد به بهره‌برداری رسیده و یک باب دیگر در کوی نبئی اراک در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر تاکنون، ساخت پنج باب مدرسه در پنج شهر استان به اتمام رسیده و به‌عنوان یکی از خدمات فرهنگی-اجتماعی این اداره کل به هم استانی‌ها تقدیم گردیده است.

شارقی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی بالغ بر 32 هزار و 279 واحد مسکن مهر در قالب شهرهای بالای 25 هزار نفر و زیر 25 هزار نفر وهمچنین شهرهای جدید و به صورت خودمالک احداث شده که از این تعداد متولی 23 هزار و 402 واحد مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر، اداره کل راه و شهرسازی استان است و تنها 432 واحد به دلیل مشکلات مربوط به تعاونی‌ها، ناتمام و بقیه بطور کامل به بهره‌برداری رسیده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت:عملیات محوطه‌سازی کلیه سایت‌‌های مسکن مهر استان نیز پایان یافته است و به شهرداری‌ها تحویل گردیده است.

انتهای پیام/87023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول